Benedicte Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Hvordan får jeg den til å synce oftere? Har gått frem og tilbake fra kjøkkenet i all iver nå og det står fortsatt 0 steps på appen, men 1049 kalorier? Og er det meningen at jeg skal ha et brukernavn? Jeg vil ha venner! Edit: der fikk jeg opp stepsene. Gjør den kun det når den er i nærheten av den USB-duppen i PCen min? Og hvorfor talte de kalorier før den hadde registrert stegene mine? Siter
AnnChristin Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Kaloriene den teller er hva du bruker når du gjør ingenting :-) Jeg trykker bare på sync når jeg går inn på app'en Siter
Benedicte Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Kaloriene den teller er hva du bruker når du gjør ingenting :-) Jeg trykker bare på sync når jeg går inn på app'en Jeg finner ikke noe sted hvor det står sync? Siter
Enits Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Jeg finner ikke noe sted hvor det står sync? øverst til høyre innpå appen er en sånn runding Siter
Benedicte Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 øverst til høyre innpå appen er en sånn runding Er jeg blind eller har ikke min det? Siter
Enits Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Er jeg blind eller har ikke min det? {style_image_url}/attachicon.gif Screenshot_2014-04-30-22-28-35.png Du har en i der ser jeg. Trykk på den å se hva den sier da Siter
mushi Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Er jeg blind eller har ikke min det? {style_image_url}/attachicon.gif Screenshot_2014-04-30-22-28-35.png Trykk på i-en inni sirkelen Siter
AnnChristin Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Blir nesten litt sur på fitbiten når jeg er syk! Jeg ser jo bare lat ut for andre :-P Siter
Benedicte Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 "their are known issues with Bluetooth 4.0 sync on your Android device" står det :/ Siter
Benedicte Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Hvilken mobil har du? En Sony Xperia LT26i, men bruker den kun midlertidig til jeg får fikset skjermen til min samsung galaxy 3. Kan det hende at mobilen er for gammel? Siter
Enits Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 En Sony Xperia LT26i, men bruker den kun midlertidig til jeg får fikset skjermen til min samsung galaxy 3. Kan det hende at mobilen er for gammel? Det kan være den er for gammel ja Siter
AnnChristin Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Ja, den er for gammel, mangler riktig bluetooth! Siter
Benedicte Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Åh, jaja Jeg vil ha venner! bhaukanes at hotmail.com Siter
Ingridhw Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 En Sony Xperia LT26i, men bruker den kun midlertidig til jeg får fikset skjermen til min samsung galaxy 3. Kan det hende at mobilen er for gammel? Bare svarer på denne. Da jeg fikk min fitbit hadde jeg LG mobil, og den ville ikke synce. Sjekket opp og ned på nettsidene, og iPhone og Samsung var eneste telefonene de støttet da, så det er nok enda optimalt og ha en slik telefon. Siter
Enits Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Bare svarer på denne. Da jeg fikk min fitbit hadde jeg LG mobil, og den ville ikke synce. Sjekket opp og ned på nettsidene, og iPhone og Samsung var eneste telefonene de støttet da, så det er nok enda optimalt og ha en slik telefon. Har selv Xperia så det funker fint det og så lenge det er riktig bluetoothversjon Siter
Ingridhw Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Har selv Xperia så det funker fint det og så lenge det er riktig bluetoothversjon Ser det er flere telefoner de støtter nå. Currently Supported Devices HTC One, Max, Mini, M8 (OS v4.3+ only) LG G2, G Pro2, G Flex, Vu3.0 Motorola Moto G, Moto X Motorola Droid RAZR M, RAZR HD, RAZR Maxx HD (OS v4.1.2 with Nov 2013 firmware update) Motorola Droid Ultra, Maxx, Mini (OS v4.4+ only) LGE Nexus 4, 5, 7 (2013) Samsung Galaxy S3, S3 Mini, S4, S4 Mini, S4 Active, S5 Samsung Galaxy Note 2, Note 3, Note 10.1 Sony Xperia Z, Z1, Z1 Compact (OS v4.3+ only) Sony Xperia Tablet Z, Ultra, ZR, ZL (OS v4.3+ only) Sony Xperia SP, T, TX, V (OS v4.3+ only) 1 Siter
mushi Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Bare svarer på denne. Da jeg fikk min fitbit hadde jeg LG mobil, og den ville ikke synce. Sjekket opp og ned på nettsidene, og iPhone og Samsung var eneste telefonene de støttet da, så det er nok enda optimalt og ha en slik telefon. Jeg har LG nexus 5. Støttes selv om den ikke er på lisa. Siter
Benedicte Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Hvordan forcer man sync på fitbit.com? Edit: fant ut Siter
Hampus Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Har endelig fått meg ny mobil som man kan bruke Fitbit på. Og så vil dustemobilen ikke åpne Play butikken så jeg får henta appene jeg vil ha! Så da får jeg ikke lagt inn Endomondoen min, og heller ikke komet i gang med Fitbit på mobilen. Har sittet og trykka og bannet om hverandre, og ikke engang kommet meg ut med hundene! Nå som jeg endelig var kommet i gang igjen etter påskeferien. Det viste seg å være vanskelig å få særlig mange skritt i overfylte gater i Venezia... Om noen vil være venner med meg på Fitbit, så er mailadressen min [email protected] Siter
Benedicte Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Æsj, i dag blir det vanskelig å nå målet! Først skole og deretter 7 timers biltur Siter
Raksha Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Dårlig periode her siden jeg stort sett triller vogn og da teller den lite. Hmpf. Siter
Bananen Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Denne saken hørtes jo interessant ut. Men teller den bare hånda/håndbevegelse via mobilen? Me don't understand. Siter
mushi Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Denne saken hørtes jo interessant ut. Men teller den bare hånda/håndbevegelse via mobilen? Me don't understand. Skritt lagres i armbåndet. Når du synker den med mobil eller pc via blåtann overføres dataene dit Siter
Bananen Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Da har jeg bestilt meg fitbit, og lastet inn appen på mobilen allerede. 3 Siter
Recommended Posts