Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitbit tråden!


tm100021
 Share

Recommended Posts

Denne saken hørtes jo interessant ut. Men teller den bare hånda/håndbevegelse via mobilen? Me don't understand. :lol:

Skritt lagres i armbåndet. Når du synker den med mobil eller pc via blåtann overføres dataene dit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 771
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

Putt den i skoen når du triller Raksha.

Jeg gjør det når jeg handler dagligvarer og kjører handlevogn.

Gjør for så vidt det når jeg er på jobb også, så den ikke skal jukse seg til skritt når jeg vrir opp moppen og sånt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putt den i skoen når du triller Raksha.

Jeg gjør det når jeg handler dagligvarer og kjører handlevogn.

Gjør for så vidt det når jeg er på jobb også, så den ikke skal jukse seg til skritt når jeg vrir opp moppen og sånt.

åå! Fester du den på noen måte eller? Lurt hvertfall :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at armbåndet fungerer mye dårligere enn den jeg har. Fitbit Ultra ser ut som en usb-pinne og kan festes i bukselinningen e.l. Har den selv på bh-en, og den teller helt fint alt jeg gjør, og utrolig lav feilmargin (har telt i trapper, på turer osv). Og siden den sitter såppas diskret så har jeg den alltid på meg, enten det er trening, fest eller hverdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg bare kapitulere, og gå bare drøye 6 km i stede for godt over en mil.

Våren lar vente på seg her i Tromsø, og det lavet ned våt ekkel snø hele dagen...

Selv om jeg har 10 000 skritt som satt mål så er mitt egentlige mål minst 18 000 hver dag.

Noe jeg ikke nådde i går.

Surt!

post-3069-0-89131000-1399105729_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 7 timers biltur i går så orket jeg ikke å gå en skikkelig tur etterpå, så vi klarte akkurat ikke målet (9400 skritt). Men i dag skal vi kompensere for det ved å gå ekstra langt. Kan man endre målet for kun visse dager? Når jeg forsøker å endre på fitbit.com så endres det jo for alle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute med fitbiten i dag mens jeg lette etter noen geocacher. Har vært lite aktiv i det siste, så det var på tide å få logget mer skritt enn frem og tilbake til lesesalen. :P Her har sommeren kommet:

photo103_zps9f47a072.jpg?t=1399146820

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at armbåndet fungerer mye dårligere enn den jeg har. Fitbit Ultra ser ut som en usb-pinne og kan festes i bukselinningen e.l. Har den selv på bh-en, og den teller helt fint alt jeg gjør, og utrolig lav feilmargin (har telt i trapper, på turer osv). Og siden den sitter såppas diskret så har jeg den alltid på meg, enten det er trening, fest eller hverdag. :)

Ja, jeg tror det er større feilmargin på flexen, men for svimehuer som meg så er det innmari praktisk at den er på håndleddet hele tiden.

Min fitbit registrerer det den skal selv om jeg triller vogn..

Hvordan får du til det? mine 3kmturer går på rundt 1000 skritt, maks, om jeg triller vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er større feilmargin på flexen, men for svimehuer som meg så er det innmari praktisk at den er  på håndleddet hele tiden.

 

Hvordan får du til det? mine 3kmturer går på rundt 1000 skritt, maks, om jeg triller vogn...

Vet ikke? Holder hånden på styret og triller :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken virker jo veldig motiverende og har skikkelig lyst på den. Men må se an litt penger først.

Det jeg lurer på er hvordan den klarer å telle skritt når den sitter på håndleddet? :P det er ikke helt logisk for meg, iallefall ikke så seint på kvelden som nå..

Hvis man for eksempel sitter i sofaen og rister masse på hånden, så kan man jukse seg til flere skritt? Eller hvis man er en som ikke beveger armene så mye når man går, så teller den for lite?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken virker jo veldig motiverende og har skikkelig lyst på den. Men må se an litt penger først.

Det jeg lurer på er hvordan den klarer å telle skritt når den sitter på håndleddet? :P det er ikke helt logisk for meg, iallefall ikke så seint på kvelden som nå..

Hvis man for eksempel sitter i sofaen og rister masse på hånden, så kan man jukse seg til flere skritt? Eller hvis man er en som ikke beveger armene så mye når man går, så teller den for lite?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, den teller etter bevegelse, men i instillingene kan man velge om man har den på den dominante hånden, eller den andre. Er man som meg, ganske aktiv med hendene uansett om den er på høyre eller venstre hånd, har jeg den på min "svake" hånd og setter instillingene til at jeg har på den dominante hånden. Da teller den mindre. Tror den teller selv om man ikke veiver så kraftig med armene altså ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...