tm100020 Skrevet 13. April 2014 Rapporter Share Skrevet 13. April 2014 Neida, jeg har ikke en fitbit flex i posten på vei hit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Hva har dere målet deres på hver dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 JEg har 10.000 bare! Enkelt og greit, ikke tenkt på å sette opp nore på det enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Jeg har 10.000, men funderer på å skru opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Jeg har 8000, fordi jeg er litt lat og vil nå målet mitt hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Får man endret målet?? Hvor/hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 På fitbid dashboard på siden din holder du over en av firkantene, da får du opp et tannhjul symbol nederst til høyre, da kan man forandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Synes 10 000 er et fint mål, så får jeg heller ligge over. Det å ha sjangs til å nå målet på halvlate søndager og travle dager på skoledager er viktig for meg, det er da jeg trenger motivasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 På fitbid dashboard på siden din holder du over en av firkantene, da får du opp et tannhjul symbol nederst til høyre, da kan man forandre Takk! 10 000 er foreløpig veldig uoppnåelig på normale hverdager så jeg reduserte til 6000. Så kan jeg heller øke det om det blir for enkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Jeg har også 10 000 skritt. Jeg har hatt dager hvor jeg har gått både 20 000 og 30 000 men frem til eksamensperioden er over så er 10 000 et greit mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Varierer utifra hvordan dagen ser ut, enkelt å stille inn fra dashbordet på fitbit.com. :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Har bikket 10000 skritt idag jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Fitbit jukser mye i kassa for meg:-( To timer i kassa og gått 3000 skritt! Har maks gått 1000! Jaja, er like slitsomt da :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Har for tiden 10 500 skritt som mål selv Øker det etterhvert når jeg når målet mitt hver dag over en periode. Har dager der jeg er godt over 20 000 og dager der jeg er under 10 000. Kjipt når jeg har en lang periode der jeg når målet mitt også går den tom for batteri i løpet av dagen >_> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 (endret) Jeg har endelig fått flexen rundt hånda og vil gjerne ha litt venner Jeg skjønner ikke(?!) hvordan det gjøres så om folk ville lagt meg til? (håp om at scammere holder seg unna ) Sent from my iPhone using Tapatalk Endret 29. Mai 2014 av Raksha fjernet mailadresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Jeg har endelig fått flexen rundt hånda og vil gjerne ha litt venner Jeg skjønner ikke(?!) hvordan det gjøres så om folk ville lagt meg til? maritbey at hotmail dot com (håp om at scammete holder seg unna ) Sent from my iPhone using Tapatalk Legger deg til Du må gå på venner, og da får du opp forslag for de som er registrert med fb som du har i kontaktlista, eller så kan du sende mail. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Legger deg til Du må gå på venner, og da får du opp forslag for de som er registrert med fb som du har i kontaktlista, eller så kan du sende mail. Takker Har visst ingen venner med fitbit Jeg skulle godta deg men er atm på et sted med crappy internett så jeg skal godta så fort den kommer opp Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Hyyl! tom for strøm og jeg finner ikke ladern! *endevende huset* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Har gått flere dager uten strøm, like plagsomt hver gang >_> Spesielt når man finner det ut når man er laaangt unna laderen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Men den fotbiten er litt på bærtur har kun ligget i senga etter jeg våknet, men jeg har visst gått 130 steg allerede..? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Men den fotbiten er litt på bærtur har kun ligget i senga etter jeg våknet, men jeg har visst gått 130 steg allerede..? Sent from my iPhone using Tapatalk Gikk du noe etter klokken 12 i natt? Eller la du deg før tolv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Koblet den til mens jeg lå i senga Først da jeg fikk nett nok til å laste ned appen sjø Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Ah, da har du rørt deg for mye Den bruker vanligvis ikke å tulle slik, men i blandt er det mye håndbevegelser og da teller den "skritt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Finner virkelig ikke ladern. Bestille en ny, så dukker den vel opp tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Den gleden når du leder på 1 plassen med 12 skritt over nestemann haha! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts