madam mim Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg elsker den fordi jeg kan se om jeg har vært flink å bevege meg eller ikke Litt stilig at man må ha en duppeditt til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Litt stilig at man må ha en duppeditt til det. Når man er syk og over flere år ikke har beveget seg er det mye motivasjon i sånne små duppedingser Hehe 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Når man er syk og over flere år ikke har beveget seg er det mye motivasjon i sånne små duppedingser Hehe Det er viktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Ooooh, det så kult ut! Men hvordan er det å gå med den på seg? Blir det veldig tett for huden? Er den ikke litt i veien? Min føles ut som en veldig lett (sports)klokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Fitbiten mente at jeg hadde flere veldig aktive minutter i dag da jeg var på Tesco og handlet. Visste ikke at jeg løp rundt i butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Min føles ut som en veldig lett (sports)klokke. Det høres ikke så ille ut. Hmmm, må tenke på om ikke en sånn må anskaffes etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Finnes det noen fysiske butikker som selger dette, eller må man på nett? Tenker denne er den perfekte gaven til en i familien, men skulle gjerne hatt den til fredag, så kan jeg hjelpe henne å sette den opp og sånn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Finnes det noen fysiske butikker som selger dette, eller må man på nett? Tenker denne er den perfekte gaven til en i familien, men skulle gjerne hatt den til fredag, så kan jeg hjelpe henne å sette den opp og sånn. Elkøp, lefdal, siba, teknikmagasinet! Bare sjekk på nettet for ikke alle har på lager! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Finnes det noen fysiske butikker som selger dette, eller må man på nett? Tenker denne er den perfekte gaven til en i familien, men skulle gjerne hatt den til fredag, så kan jeg hjelpe henne å sette den opp og sånn. claes olsson har den visst. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Ah så bra! Da får jeg kjøpt i morgen. edit: synes dere den er enkel å bruke? Eller må man være litt "teknisk anlagt"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Havnet mistenkelig en i posen min i sta når jeg var innom Siba, den var jo så billig gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Ehm, da har vi plutselig en fitbit Aria stående på badet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Ah så bra! Da får jeg kjøpt i morgen. edit: synes dere den er enkel å bruke? Eller må man være litt "teknisk anlagt"? Super enkel! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 For enkel :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Det er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Ehm, da har vi plutselig en fitbit Aria stående på badet Det vil jeg og ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Nå har jeg fått min Hvordan legger man til venner? Noen som vil være vennen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Nå har jeg fått min Hvordan legger man til venner? Noen som vil være vennen min? Jeg vil være venn men vet ikke hvordan! Lurer på om man må legge til med epostadresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Til høre i dashboard kan du lete etter venner på fjesboka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg finner kun alternativet med å legge til ved hjelp av epost. Men Lill la jeg ikke til sånn, hun kom opp som et alternativ. Men da er det vel kun henne som har registrert facebooken sin av mine venner kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Se det ja - har ikke connecta min til fb - poster den ting på fb uten å spørre? Hater sånt nemlig.. Edit: koblet den til fb - så nå har dere den fant forespørsler @simira jeg vil ha deg og som venn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Se det ja - har ikke connecta min til fb - poster den ting på fb uten å spørre? Hater sånt nemlig.. Nei det velger du selv om den skal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg finnes på [email protected], ikke på fb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg finnes på [email protected], ikke på fb. invitasjon sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Virker ikke som om det er noe spesielt synkronisering med runkeeper egentlig. Den bare rgisterer hvor mange skritt du har gåt og hvor mange kalorier du har brent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts