Paranomia Skrevet 1. April 2014 Rapporter Share Skrevet 1. April 2014 00.10: Lager lunsj Pluto skal ha med seg på jobb. Pluto er med typen på jobb hver dag, og han har ryggsekk (kløv) som han bærer lunsjen sin i. Våkner etter alarmen har ringt i fire minutter. Så tar jeg bengalkatten inn på soverommet og lukker opp verandadøren slik at pusene og Bjørn kan gå ut og inn som de vil. Og jeg går og setter meg i sola for å nappe øyebryna. Spiser is! Fortjente det etter å ha lidd meg gjennom øyebrynsnapping. Er ute hos marsvina. Imponert over hvor skeivt jeg faktisk klarte å lage de dørene. Er dører på hele, hadde de bare åpent fordi jeg koste på dem. Fiiineste Zita ligger og slapper av. Lano er blitt utepus! Er så stolt at jeg ikke kan beskrive det med ord. Fineste lille pusen hadde ikke planer om å gå ut i sele, men når hun fikk gå uten sele var alt kjempespennende og hun kommer tilbake når hun vil inn. Hopper tilogmed på verandadøra Amiga har også blitt utepus, av samme grunner som Lano. Før rikket hun seg ikke en millimeter utenfor døren engang. Men nå er livet driiitkult Pixie speider ut over nabolaget Endene vokter hagen. Fineste Bjørn ligger på fanget mens jeg slapper av Noe sier meg at det er på tide å rydde kjøkkenet. Micra (t.v) og Micro (t.h) 17.00: På tur til Kodal for å hente marsvin. 18.30: Noen meter igjen, så hjemme! Typen holder på å legge ny duk slik at vi kan ha marsvin der og. Jonas! Nyeste marsvinet. Han skal nok bli far til et kull eller to her. Fantastisk søt fyr med et fantastisk gemytt. Og der hadde marsvina nesten dobbelt så stor plass Kveldsstellet blir tatt i samme slengen. Støvsuger. Sjekker til dem en siste gang før det er natta. Og med det sier vi natta fra hele Sandefjord Zoo. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 1. April 2014 Rapporter Share Skrevet 1. April 2014 Oi så mange marsvin! og dyr generelt! Jeg viste ikke at det fantes hårløse marsvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 1. April 2014 Rapporter Share Skrevet 1. April 2014 Nr1. Søt mor du er til Pluto som smører niste og legger i ryggsekken Nr2. Bjørn er bare kul Nr3. Tror jeg har sagt det før og sier det igjen. Lano er nyyydelig! Liker skikkelig fargene og tegningene, kunne tatt han Nr4. Nakengriser Og Jonas som er mørkt da gitt Og ellers fine søte dyr på en koselig plass Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg elsker alle pusene mine, men Lano og Amiga har en meget spesiell plass i hjertet mitt. Gemyttet dems er helt utrolig og passer så utrolig godt inn hos oss i dyrehagen. Lano er supersnill og veeeldig forsiktig pus, hvis hun og Amiga venter på mat og de får mat, så lar hun alltid Amiga spise opp først. Ikke fordi hun er redd for Amiga på noen måte, men bare fordi hun ikke vil trenge seg på. Sånn er hun med alt. Alltid alle andre før henne. Selvfølgelig må arvingen ha med seg matpakke på jobb Skal han sitte der og se på alle andre spise liksom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg MÅ få komme tilbake en gang! Kan sitte i timesvis og bare kose med alle dyra dine Bjørn har fortsatt det mest fantastiske uttrykket! RED: og neste gang skal jeg ikke glemme batteriet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg elsker alle pusene mine, men Lano og Amiga har en meget spesiell plass i hjertet mitt. Gemyttet dems er helt utrolig og passer så utrolig godt inn hos oss i dyrehagen. Lano er supersnill og veeeldig forsiktig pus, hvis hun og Amiga venter på mat og de får mat, så lar hun alltid Amiga spise opp først. Ikke fordi hun er redd for Amiga på noen måte, men bare fordi hun ikke vil trenge seg på. Sånn er hun med alt. Alltid alle andre før henne. Selvfølgelig må arvingen ha med seg matpakke på jobb Skal han sitte der og se på alle andre spise liksom. Aw! Elsker å høre om andre som er like skrulle:forelsket i bikkjene sin som jeg er :) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Åh, Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Å herre jesus! Jeg vil bade i marsvin! Så mange! Elsker marsvin! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Bare å komme, alle som vil Dyrehagen er åpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Virker så koselig hos deg med alle dyra Må være ålreit å alltid ha noe rundt seg uansett om du er ute eller inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Bare å komme, alle som vil Dyrehagen er åpen Jeg kommer! Og det mener jeg. Etter eksamen og flytting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Så mange fine dyr! Pixie er min drømmekatt, sånn utseendemessig. Og Pluto med egen nistepakke og ransel, hellanduss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Bare å komme, alle som vil Dyrehagen er åpen Du burde nesten arrangere åpen dag for alle på hundesonen! Så kan vi ha skikkelig treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg kommer! Og det mener jeg. Etter eksamen og flytting. Hyl ut! Vi kan dra sammen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Bare avtal de som har lyst, er som sagt bare å komme alle som vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg er ikke superfan av marsvin, men kommer gjerne for å kidnappe Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Bjørn er jo nesten marsvin da... Oppvokst med dem har gjort noe med han 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Søtt med kløv med lunsj i Maange dyr, må være veldig koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Haha, heter han faktisk Bjørn? Det må være det styggkuleste navnet noen sinne! Og for en dyrehage! Utrolig mange marsvin, jeg vil kose på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 3. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Han heter Bjørn på ordentlig ja. Pga størrelsen. Han er jo så stooor og skummel! Som sagt, bare å komme å kose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 De to gutta dine assa Pluto&Bjørn FTW!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts