Khela Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 I går ble Svatsumløpet arrangert for 2. gang. 30 startende, og alle så nær som bullterrierekvipasjen fullførte. Stort sett AH-spann, men også noen renrasa - bl.a. et schäfer/bc-spann Vellykket arrangement! Fokusen på kameraet var ikke helt med meg, men slenger ut noen bilder uansett Fbkvalitet. Simens spann - helsøskenene Embla og Ask (Ørslien) har virkelig modnet som lederhunder Simen Kjøreren alle ventet på - 5 år gamle Pernille inn til mål etter 3,8 mil *dele opp* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Pappaklem Schäferspannet, ble red lantern etter 7,6 mil i løypa 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Flotte bilder! Vi feiga ut- varmt i været (litt for varmt), og fint sledeføre hjemme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Flotte bilder! Vi feiga ut- varmt i været (litt for varmt), og fint sledeføre hjemme Takk! Det er forståelig det altså. Satser på like fint vær men litt kaldere temp neste år, så får dere komme da Alle snakket om hvor fint det hadde vært over fjellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Åååehh, jeg blir litt over gjennomsnittet rørt her jeg sitter. (Men altså! Bullterriere, også har du ingen bilder? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Pernille er så søøøt! Og kul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Åååehh, jeg blir litt over gjennomsnittet rørt her jeg sitter. (Men altså! Bullterriere, også har du ingen bilder? ) De brøt midt i løypa, og jeg jobbet på sjekkpunkt så jeg fikk ikke sett dem at all Håper at noen tok bilde fra starten, men ikke sett noe hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Takk! Det er forståelig det altså. Satser på like fint vær men litt kaldere temp neste år, så får dere komme da Alle snakket om hvor fint det hadde vært over fjellet Det så kjempefint ut! neste år... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. April 2014 Rapporter Share Skrevet 1. April 2014 @Khela du er tante til en kjendis http://www.hundekjoring.no/index.php?cID=1297 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 1. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2014 @Khela du er tante til en kjendis http://www.hundekjoring.no/index.php?cID=1297 Oi, det har kommet ut allerede ja! Så gøy Fikk tlf for halvannen time siden om de kunne bruke bildene mine *Er så stolt at jeg sprekker x10000* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts