bikkjene Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Hvor gammel var valpen din når den sluttet på valpefór og begynte med voksenfór? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 et sted mellom 10 mnder og 14 mnder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Min er 13 mnd og går fremdeles på valpefor :-) Planen er å gå over til voksenfor ved neste forsekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Enya er snart 12 mnd og det er ikke så mye igjen av valpeforet. Så jeg tenker å bytte når det er tomt. Da går vi fra RC poodle junior til Orijen six fish Når er det egentlig "riktig" å bytte til voksenfor? På valpeforet vårt står det at det skal brukes opp til 10 mnd.. Men det gjør vel ikke noe å bruke det lenger? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Ett og et halvt, tror jeg Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Han fikk valpeforet til RC frem til det sto på pakka at han skulle få voksenfor. 8 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Bruker sjelden valpefôr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Ca 8 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Vom og hundemat sitt valpefor kommer jeg til å bruke bestandig til gutta mine, eldste er snart 9 år, yngste er 3.5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Keo er 9mnd nå, kjøpte ny 15kg-sekk i forrige uke, blir å bytte etter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Ca 12 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 En plass mellom 10 og 11 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Oj, ehh når jeg tenker meg om har vi mer eller mindre aldri brukt valpeför Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 6-7 mnd tror jeg, vi bruker Vom og hundemat da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Taco er nå 11,5 mnd og har fått en salig blanding av V&H nr 25, valpeforet og meradog Junior hele livet. Mest nr 25.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Monti fikk til han var 1 år. Dill.. Vel, fått valpeforet til v&h hittil, fra nå av blir det litt valp og litt annet fra v&h. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Mocca spiste V&H sitt valpefor til hun var mellom 6/8 mnd ett sted. Husker ikke helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Bruker ikke valpefor. Juniorfor fra starten av og frem til ettårsalder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Bruker ikke valpefor. Juniorfor fra starten av og frem til ettårsalder. Er ikke det samme tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 glemte det men han j har nå har fått valpefor san dan og vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Oj, ehh når jeg tenker meg om har vi mer eller mindre aldri brukt valpeför Samme her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Varierer veldig fra hund til hund. Når hunden begynner å legge litt vel mye på seg i forhold til hva jeg føler er "normalt" for en valp, så bytter jeg til voksenfor. Har brukt valpefor på voksne hunder og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Angus var vel året, mens Alice har spist nr 25 siden hun kom hit ni måneder gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 De får en sekk (2 mnd) mer eller mindre pga str på kulene da valpene mine så langt prøver innhalere også store förkuler. Så de er vel rundt 4-5 mnd når de går over på voksenför. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Tidi har aldri fått valpefor så vidt jeg vet. Jeg husker ikke når vi byttet på Blondie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts