Jump to content
Hundesonen.no

Turistforeningens Topp7Turen i Drammen

9 members have voted

1. 1.

• Søndag 23 Mars
      0
    • Søndag 30 Mars
      2
    • Søndag 6 April
      0
    • Søndag 13 April (palmesøndag)
      3
    • Søndag 20 April (1. påskedag)
      4
    • Søndag 27 April
      4
    • Søndag 4 Mai
      2
    • Søndag 11 mai
      3

Recommended Posts

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Topp 7 turen av DOT er 25. mai ja Arrangementet kommer ut pÃ¥ sidene snart. Det er en super tur!  Jeg skal høyst sannsynlig jobbe under arrangementet (i Ã¥r igjen). Skal kjøre unger i vogn i Dramm

Vil definitivt bli med pÃ¥ denne  Hva med Ã¥ prøve litt ut i april, sÃ¥ det tørker opp litt? Jeg har oversikt over søndagene mine litt senere ikveld 

Pr nå er de fleste gira på neste søndag så pr nå er det dagen det blir tur

Du som er kjent, hvor lønner det seg å parkere og gå opp fra? :)

Hm. Regner med at vi tar turen fra vest til øst? I såfall aner jeg ikke hvor det er lurt å parkere. Kanskje @Monica123 vet noe? Vi burde prøve å finne på noe lurt med bilene. Jeg vet hvor man kan parkere på østsiden. Med mindre dere vil ende opp i sentrum da? Det stedet jeg tenkter på er 1 km ca fra sentrum på Strøtvet :)

Mulig jeg får lurt med samboeren min på tur også. Da kan vi i så fall sette en av våre biler ved start og ved slutt. Kan oppdatere etter å ha pratet litt med han i kveld.

Skal vi satse på å begynne 9? 10?

Yr melder regn ja, men så lite som det er, er det bare perfekt turvær! Hadde det vært strålende sol hadde jeg vært med skeptisk :P Jeg er fremdeles med hvertfall. Kan jo følge med på hva varselet sier i morgen og på lørdag.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det har stort sett ikke noe for seg når hunden er eldre enn 3-4, helst før fylte 2. Men det er jo morsomt da. Det er dessverre ikke nok mentalbeskrivere tilgjengelig, det er det som begrenser tilgangen, ikke etterspørsel. Vanligvis er det lange ventelister, og mange drar til Sverige for å få gjort det.
    • Har aldri tatt det, men ville absolutt gjort det hvis jeg fikk muligheten, uansett alder på hunden. Rett og slett fordi det høres gøy ut. Jeg ville ikke tenkt på om jeg tok plass. Jeg regner med at økt etterspørsel øker sjangsen for at det arrangeres igjen.  
    • Ingen resept nei  
    • Hei. Det går bedre, men hunden liker ikke særlig kjøring enda dessverre. Postafen gjør absolutt susen! Deler tabletten i 3biter. Gir ikke hver gang lengre, ei god stund siden det har vært sikling og enda lenger siden det ahr vært oppkast. Sette tilbake i etterpåklokskap, burde jeg ha kjøp inn disse tablettene tidligere enn jeg gjorde. Sånn for hunden sin del. Håper vi kan slutte helt med tabletter når hun bikker året, men  har mine tvil. Hvilken rase har du  
    • Hvilke tabletter er det, må man ha resept? Ved 12 ukers vaksinen så ble jeg bare avfeid og fikk beskjed om at det kan jeg slite med i et halvtårs tid. Ingen tips, ingen råd, ingen hjelp.  Det er ekstremt med sikling. Får han mat den dagen, så blir det oppkast. Får fortsatt oppkast tilfeldig på korte turer. Kan være sikling ene veien, mens 3 timer senere på vei hjem så kan han kaste opp. Noen ganger så har det skjedd at han ikke en gang har siklet på samme tur (10 min hver vei).   Hvordan har det gått? Sliter med det samme! 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...