Com Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Er på jakt etter et nytt objektiv til kamera(7d), men klarer ikke helt å bestemme meg. Det skal brukes til turistbilder, bilder av mennesker/gruppebilder, hverdagsbilder osv. Har fra før av en 50 mm og 70-200 mm. 50 mm blir ofte for trang og 70-200 mm brukes egentlig kun til hundebilder. Noen som har noen gode forslag å komme med ? Pris er ikke så viktig. Siter
mushi Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 24-70 f/2.8 eller 24-105 f/4. Begge er L linser fra Canon. Har sistnevnte og er meget fornøyd. Akkurat passe med zoom. 1 Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Jeg har Sigma 18-55 f2.8 til mitt 7d som da tilsvarer 22-70 Sigma linsen pga crop. Veldig fornøyd med den til hverdag og alt egentlig. Eller er det tamron jeg har. Haha. To sekunder skal jeg se. Siter
Com Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Takk for svar begge to er 24-70 jeg har vurdert lenge nå, men usikker siden 7d kun er crop. Er det lenge siden du kjøpte ditt objektiv @ ? Ser ikke ut som sigma har noen den str og lysstyrken lengre. Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 (endret) Takk for svar begge to er 24-70 jeg har vurdert lenge nå, men usikker siden 7d kun er crop. Er det lenge siden du kjøpte ditt objektiv @ ? Ser ikke ut som sigma har noen den str og lysstyrken lengre. Jeg fant det ikke på fotovideo nå, snodig! Jeg fikk mitt i jula nå nettop, splitter nytt da EDIT EG FANT http://www.fotovideo.no/foto/Objektiver/Canon/Sigma-17-50mm-F28-EX-DC-OS-HSM-Canon-Normalzoom-120791-p0000119612 For jeg mente jo 17-50 hele tiden *hoste* Endret 18. Mars 2014 av AnetteH Siter
Com Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg fant det ikke pÃ¥ fotovideo nÃ¥, snodig! Jeg fikk mitt i jula nÃ¥ nettop, splitter nytt da EDIT EG FANT http://www.fotovideo.no/foto/Objektiver/Canon/Sigma-17-50mm-F28-EX-DC-OS-HSM-Canon-Normalzoom-120791-p0000119612 For jeg mente jo 17-50 hele tiden *hoste* Den så veldig fin ut ,har du noen bilder du har tatt med objektivet og er du fornøyd ? Siter
Rocket Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Til mitt gamle kamerahus hadde jeg canon sin 17-85mm meget fornøyd med den! Blir nok å kjøpe noe i ala samme brennevidde til 5D etterhvert, men da et mer lysterkt objektiv. Muligens noe i L serien om jeg virkelig skal skjemme ut meg selv Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Den så veldig fin ut ,har du noen bilder du har tatt med objektivet og er du fornøyd ? oi,jeg har masse facebook krønsjet da Er mitt hverdagsobjektiv når jeg ikke trenger masse zoom og ikke jah. bruker det til ganske mye bilder av alle varene og alt. Siter
MonicaT Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 Jeg bruker Sigma 18-70mm og kjempe fornøyd. Har Canon 7d Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.