ChristinB Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Nyregistrert her, etter Ã¥ ha sniklest dere littegranne Jeg er ei jente pÃ¥ 29 Ã¥r, som er inne pÃ¥ mitt andre Ã¥r med egen hund pÃ¥ ordentlig. Har vært sameier og passer tidligere, men ikke hatt noen som jeg tar avgjørelser fult og helt for pÃ¥ heltid før. Hunden min heter Bjønn til hverdags, og er en irsk ulvehund. En veldig hyggelig fyr pÃ¥ snart 2 Ã¥r, som elsker alt og alle (untatt dusjen - helt sikker pÃ¥ at jeg kommer til Ã¥ ta livet av ham med den), og spesielt barna mine - det er ingenting som er sÃ¥ gøy som nÃ¥r han fÃ¥r være med og hente i barnehagen Eller jo, han synes det er veldig stas nÃ¥r vi er ute i skogen eller berget ogsÃ¥. Utenom dette sÃ¥ har jeg drevet med hest siden eg var lita, men har hesten satt bort for øyeblikket, og har et lite oppdrett pÃ¥ norsk skogkatt. Av andre hobbyer, sÃ¥ tegner jeg og maler modeller 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Hei og velkommen hit! Du mÃ¥ gjerne legge ut flere bilder av din irske ulvehund! Jeg har en liten drøm om at jeg skal fÃ¥ en selv om noen Ã¥r. De er sÃ¥ flotte! Kan det stemme at Frida og fuglehundene her inne har lagt ut bilder av Bjønn tidligere? Jeg synes Ã¥ huske at hun har lagt ut bilder av en IU med navnet Bjønn, men det kan jo hende at jeg tar feil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Hei og velkommen hit! Fin vofse du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Velkommen Mener jeg har sett Bjønn pÃ¥ bilder før (det kan umulig være flere IU som heter det!), kan det ha vært med Bris til Frida? Fiiin var han hvertfall, stemmer ogsÃ¥ for flere bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jo, vi har vært med Frida pÃ¥ tur, og Bjønn og Bris har lekt noen ganger, sÃ¥ har Frida lagt ut bildene fra da sÃ¥ er det Bjønn dere har sett GladBjønn SnøBjønn 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Velkommen til Sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Velkommen! Stor og fin vovve du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Velkommen Fin den er Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Velkommen hit søt hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Velkommen hit, for en herlig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Vi trengte en Ire Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Velkommen hit til Hundesonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts