laikamor Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Vi har nå flyttet inn i ny leilighet. I stedet for å betale depositum ble vi enig med utleier å kjøpe husleiegaranti gjennom husleie.no. Ingen av oss som har erfaring med det fra før, men vi syntes begge det så greit ut. Husleiegarantien har jeg betalt. Det jeg lurer på er hvordan det fungerer i forhold til den månedlige husleien? Trodde den ble betalt som normalt direkte til utleier, men ser nå at jeg har fått faktura fra husleie.no på leiesummen. Betales det altså gjennom de? Hvordan får utleier da pengene? (Har jo ikke oppgitt noe kontonr til utleier, kun navn og adresse). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Vi har nå flyttet inn i ny leilighet. I stedet for å betale depositum ble vi enig med utleier å kjøpe husleiegaranti gjennom husleie.no. Ingen av oss som har erfaring med det fra før, men vi syntes begge det så greit ut. Husleiegarantien har jeg betalt. Det jeg lurer på er hvordan det fungerer i forhold til den månedlige husleien? Trodde den ble betalt som normalt direkte til utleier, men ser nå at jeg har fått faktura fra husleie.no på leiesummen. Betales det altså gjennom de? Hvordan får utleier da pengene? (Har jo ikke oppgitt noe kontonr til utleier, kun navn og adresse). Det står å lese øverst på Husleie.no at... Lurer du på noe?Ring oss på 61 60 47 50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Det står jo at firmaet tar seg av innkreving av husleie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Tipper huseier har avtale med de, så h*n har nok selv gitt de kontonr osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Tok du leiligheten der det var så mye rot med utleier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Får ikke quote på telefon.. Men: @madam mim Jeg får ringe imorgen! Tenkte bare høre her først om noen hadde noe erfaringer @Malamuten Det var jeg som sendte inn info til husleie.no, med navn, adresse osv. Utleier hat ikke vært i kontakt med dem. @Arkan Neida, vi fant en annen leilighet! Virker veldig allrighte mtp husleie og generelt sett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts