Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Starter dagen med frokost i 7:00 tiden. Skive med egg og kaviar :drool:

12857948203_de40595476_z.jpg

8:00 er jeg i bilen på vei til hundeutstilling

Zi15DTQ.jpg

Klokken 9 er vi vell på plass på utstillingsplassen! Straks vår tur i ringen! :ahappy:

12857875125_b66a9120e7_z.jpg

Klokken 10 sitter vi å ser på utstillingen :)

12858292044_164f0906f5_z.jpg

Klokken 11 er jeg i ringen med Blondie

12875890245_690455221b_z.jpg

Klokken 12 ser vi på utstillingen igjen og spiser godteri :ahappy:

12874835284_26f31e5035_z.jpg

Klokken 13 ser vi enda på utstillingen. Tidi bruker tiden på å ta Kelpie selfies!

qqfpAVH.jpg

Klokken 14 er det straks klar for gruppefinalen! Dere får et bilde litt etter 14 av meg og Tidi i gruppen.

12857947973_205e9b94e5_z.jpg

Klokken 15 er vi på vei hjem :) Skrytebilde av lufsene til Tidi :)

PBmQ5pB.jpg

16:00 er jeg hjemme og redigerer bilder

12857874265_f33603b2fb_z.jpg

17:00 slasker jeg i godstolen, ser på tv og leser på hundesonen :ahappy:

3X1dIgt.jpg

Klokken 18 skjedde sikker akkurat det samme som over, men klokken 19 hadde jeg fått besøk av @GunhildM og vi spiste snop og chips!

Ssp5jBc.jpg

Klokken 20 spiser vi taco og prater :ahappy:

JYNHNHj.jpg

21:00 ser vi på "The secret life of Walter Mitty".

xOs0aak.jpg

Klokken 22, vi ser på film enda, jeg har sovet gjennom hele filmen :lol:

jRxKwcz.jpg

Klokken 23 sover jeg fremdeles gjennom filmen, og klokken 00:00 legger jeg meg i sengen og Gunhild drar hjem :)

• Like 10
Skrevet

Takk alle sammen :D

Taco TO kvelder på RAD? Du esje god! Hehe :P

Haha, du, det verste er at jeg hadde rester på søndag, så jeg spiste taco da også :lol: Haha! Og hva er det du snakker om, som selv hadde taco to dager på rad :aww:

Kaviar UNDER eggene? Rareste jeg har sett :o

Haha, det er jo best sånn :D Skal være masse kaviar :D Men har jeg majones så er den oppå eggene :aww:

Skrevet

Haha, det er jo best sånn :D Skal være masse kaviar :D Men har jeg majones så er den oppå eggene :aww:

Neinei, smør under og kaviar i snirkler oppå haha :D selv om det sikkert blir mindre gris med din måte :P

• Like 1
Skrevet

Åh, Tidi var så skjønn.. Hadde såå lyst til å kosemose den kelpien på lørdag, men plutselig var det vår tur i ringen :P

Skrevet

Hyghelig med film og besøk når man sover seg gjennom hele filmen! :lol:

Haha, meget :lol: Man snakker jo ikke så mye under filmen uansett da :aww: Men jeg klarte ikke å styre meg. Det var ikke vits å tvinge meg selv til å være våken :P

Neinei, smør under og kaviar i snirkler oppå haha :D selv om det sikkert blir mindre gris med din måte :P

Haha, smør og kaviar er nesten smør på flesk! :P Min er best, ingen protest :aww:

Åh, Tidi var så skjønn.. Hadde såå lyst til å kosemose den kelpien på lørdag, men plutselig var det vår tur i ringen :P

Hihi, takk :D Du får hilse på en annen gang :D

• Like 1
Skrevet

Ler meg i hjel av kelpie-selfie! :D Walter Mitty er forresten er helt nydelig film, så prøv å holde deg våken neste gang. :)

Hihi :D Jeg skal se den altså :aww: En dag jeg ikke er så trøtt. Det var en av grunnene til at jeg valgte å bare sovne også. For da kan jeg se hele en annen dag, i forhold til at jeg hadde tvunget meg selv til å holde meg våken og bare fått med meg små deler av filmen :P

Skrevet

Nå har jeg skikkelig lyst på primgles sourcream n onion OG taco :P hmpfff! :D fin vov!

Takk :) Jeg ble faktisk litt skuffet av chipsen! Lenge siden jeg har spist den, men det kan henge sammen med at jeg noen dager før hadde prøvd å spise en hel rå løk :lol: Ting som smakte løk etter det var ikke så godt.. Taco spiste jeg 3 dager på rad, så nå er jeg lei det :lol: