MegaMarie Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Starter dagen med frokost i 7:00 tiden. Skive med egg og kaviar 8:00 er jeg i bilen på vei til hundeutstilling Klokken 9 er vi vell på plass på utstillingsplassen! Straks vår tur i ringen! Klokken 10 sitter vi å ser på utstillingen Klokken 11 er jeg i ringen med Blondie Klokken 12 ser vi på utstillingen igjen og spiser godteri Klokken 13 ser vi enda på utstillingen. Tidi bruker tiden på å ta Kelpie selfies! Klokken 14 er det straks klar for gruppefinalen! Dere får et bilde litt etter 14 av meg og Tidi i gruppen. Klokken 15 er vi på vei hjem Skrytebilde av lufsene til Tidi 16:00 er jeg hjemme og redigerer bilder 17:00 slasker jeg i godstolen, ser på tv og leser på hundesonen Klokken 18 skjedde sikker akkurat det samme som over, men klokken 19 hadde jeg fått besøk av @GunhildM og vi spiste snop og chips! Klokken 20 spiser vi taco og prater 21:00 ser vi på "The secret life of Walter Mitty". Klokken 22, vi ser på film enda, jeg har sovet gjennom hele filmen Klokken 23 sover jeg fremdeles gjennom filmen, og klokken 00:00 legger jeg meg i sengen og Gunhild drar hjem 10 Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Kelpie-Selfie ser ut som snørr-kelpie 3 Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Hahahah, fantastisk Kelpie-selfie, og for en ufattelig skjønn hund 1 Siter
HeleneFS Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Taco TO kvelder på RAD? Du esje god! Hehe 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Fin dag, med tilhørende sløyfer! 1 Siter
lucy Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Kaviar UNDER eggene? Rareste jeg har sett 1 Siter
tm100021 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Så fine du og Tidi er sammen Gratulerer 1 Siter
tm100020 Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Fikk lyst på taco Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Ååh grattis med flott resultat på Tidi! Hun er nydelig 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Takk alle sammen Taco TO kvelder på RAD? Du esje god! Hehe Haha, du, det verste er at jeg hadde rester på søndag, så jeg spiste taco da også Haha! Og hva er det du snakker om, som selv hadde taco to dager på rad Kaviar UNDER eggene? Rareste jeg har sett Haha, det er jo best sånn Skal være masse kaviar Men har jeg majones så er den oppå eggene Siter
mokken Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Hyghelig med film og besøk når man sover seg gjennom hele filmen! 1 Siter
lucy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Haha, det er jo best sånn Skal være masse kaviar Men har jeg majones så er den oppå eggene Neinei, smør under og kaviar i snirkler oppå haha selv om det sikkert blir mindre gris med din måte 1 Siter
Gjest Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Åh, Tidi var så skjønn.. Hadde såå lyst til å kosemose den kelpien på lørdag, men plutselig var det vår tur i ringen Siter
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Hyghelig med film og besøk når man sover seg gjennom hele filmen! Haha, meget Man snakker jo ikke så mye under filmen uansett da Men jeg klarte ikke å styre meg. Det var ikke vits å tvinge meg selv til å være våken Neinei, smør under og kaviar i snirkler oppå haha selv om det sikkert blir mindre gris med din måte Haha, smør og kaviar er nesten smør på flesk! Min er best, ingen protest Åh, Tidi var så skjønn.. Hadde såå lyst til å kosemose den kelpien på lørdag, men plutselig var det vår tur i ringen Hihi, takk Du får hilse på en annen gang 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Ler meg i hjel av kelpie-selfie! Walter Mitty er forresten er helt nydelig film, så prøv å holde deg våken neste gang. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Ler meg i hjel av kelpie-selfie! Walter Mitty er forresten er helt nydelig film, så prøv å holde deg våken neste gang. Hihi Jeg skal se den altså En dag jeg ikke er så trøtt. Det var en av grunnene til at jeg valgte å bare sovne også. For da kan jeg se hele en annen dag, i forhold til at jeg hadde tvunget meg selv til å holde meg våken og bare fått med meg små deler av filmen Siter
Gjest Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Nå har jeg skikkelig lyst på primgles sourcream n onion OG taco hmpfff! fin vov! Siter
MegaMarie Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Nå har jeg skikkelig lyst på primgles sourcream n onion OG taco hmpfff! fin vov! Takk Jeg ble faktisk litt skuffet av chipsen! Lenge siden jeg har spist den, men det kan henge sammen med at jeg noen dager før hadde prøvd å spise en hel rå løk Ting som smakte løk etter det var ikke så godt.. Taco spiste jeg 3 dager på rad, så nå er jeg lei det Siter
Cavalierflat Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Morsomt med utstilling og fine sløyfer! Blondie og Tidi er så fine, likte kelpie selfie Siter
Recommended Posts