Kaja Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Ikke en superinnholdsrik dag, men en rolig fin lørdag Står opp å sjekker ut hvordan vi ville sett ut om vi spiste mye mer. Her med Kua som polstring Ca en time senere var vi på vei til jakt og friluft! Så var vi på jakt å friluft. Ymse tar det med ro Fortsatt på jakt og friluft.. Så en tur til børsemaker Vel hjemme så nerder jeg litt på sonen, før jeg saler på til skitur:) Neste gang alarmen ringte, var vi på skitur. Ymse skulle egentlig løpe løs men han er døv fortiden å måtte jobbe i stedet. Desverre viste han ingen symptomer på kennelhoste da Bare 3 km er slitsomt nok! Middagstid! Den lages selvsakt med Nicer Dizer plus og hackit <3 Kan ikke klage på resultatet heller (Noen kutta veel mye løk ) Resten av kvelden gikk ned til kortspill, tv og avslapning før Ymse holdt alle våkne hele natta med tørrhoste og slimoppkast. Noen vil være med! Andre helst ikke Ponnyakuten <3 4 Siter
Kaja Skrevet 2. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Jeg vil også ha slicer dicer 200 inkl frakt på ebay^^ 2 Siter
tm100020 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Noen vil være med! Andre helst ikke Så utrolig søte! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Benedicte Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 200 inkl frakt på ebay^^ Er den bra? Siter
Kaja Skrevet 2. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Er den bra? DEn søler! Men ellers akkurat som på reklamen:p Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Har en wannabe-slicer dicer på sparkjøp, kosta en hundrelapp og funker fett! Ålreit dag da 1 Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Åh, hundene dine er så utrolig skjønne! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Fin dag med jaktting inni! Jeg føler også for en slicer dicer. Hilsen hater å kutte opp løk. 1 Siter
Recommended Posts