Gå til innhold
Hundesonen.no

Adaptil - kraftig lukt


Kenneth1981
 Share

Recommended Posts

Hei.

Vi har vært plaget med en kraftig lukt hjemme i noen dager. Typ slik det lukter av en elektrisk brann. Vi ble selvfølgelig bekymret, og sjekket alt elektrisk. Det så ikke ut til å være noe galt.

Så i dag kom jeg på Adaptil-pluggen som står i stikkontakten. Den var glovarm, luktet kraftig og var klissete. Jeg googlet, og fant ikke ut om det var en vanlig feil. Er det noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi har vært plaget med en kraftig lukt hjemme i noen dager. Typ slik det lukter av en elektrisk brann. Vi ble selvfølgelig bekymret, og sjekket alt elektrisk. Det så ikke ut til å være noe galt.

Så i dag kom jeg på Adaptil-pluggen som står i stikkontakten. Den var glovarm, luktet kraftig og var klissete. Jeg googlet, og fant ikke ut om det var en vanlig feil. Er det noen som har opplevd det samme?

Ja, jeg. Og jeg syntes det lukta så dritt at jeg ga den saken et par dager, men da den fortsatt lukta like ****** så gikk den til De Evige Jaktmarker med en liten andakt. :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm skal den jo være, men ikke glovarm. Jeg har opplevd at den kan lukte litt småbrent sånn om jeg stikker snuta helt borti, men det skal ikke lukte i rommet, eller være klissete. Høres ut som den har lekket på et vis, eller det er noe galt med den...Jeg har brukt adaptil i flere år uten problemer, men har hørt flere som har fått problemer om den er satt i feil vei som nevnt over :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...