Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Er det noen som selger et Baggen-belte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Er det noen som selger et Baggen-belte? Har ikke baggenbelte, men tenkte bare og tipse om Kennel equip har lignende belte, bare mye rimeligere (sånn om det er prisen du tenker på ifht og kjøpe et brukt). http://www.xxl.no/Root/Hund/Trekk%2C-b%C3%A6re-og-dekken/Sn%C3%B8rekj%C3%B8ringsutstyr/dogman-Belte-i-neoprene-med-refleks-og-gummib%C3%A5nd-enk-SVART/p/1093228_1_Style http://www.hundepoter.no/products/kennel-equip-turbelte (Jeg vet at det ikke var det du spurte om, så beklager om det er helt urelevant) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Har ikke baggenbelte, men tenkte bare og tipse om Kennel equip har lignende belte, bare mye rimeligere (sånn om det er prisen du tenker på ifht og kjøpe et brukt). http://www.xxl.no/Root/Hund/Trekk%2C-b%C3%A6re-og-dekken/Sn%C3%B8rekj%C3%B8ringsutstyr/dogman-Belte-i-neoprene-med-refleks-og-gummib%C3%A5nd-enk-SVART/p/1093228_1_Style http://www.hundepoter.no/products/kennel-equip-turbelte (Jeg vet at det ikke var det du spurte om, så beklager om det er helt urelevant) Absolutt prisen det står på ang. å kjøpe nytt Baggen-belte, så takk for tipset! Har du erfaring med disse beltene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Absolutt prisen det står på ang. å kjøpe nytt Baggen-belte, så takk for tipset! Har du erfaring med disse beltene? Nei, har ikke det, men har litt erfaring med andre ting i den serien og de andre produktene virker ihvertfall gode, så jeg er positiv Beltet deres står på lista mi, har bare ikke mulighet til og prioritere 500 kr på magebelte når jeg allerede har et som fungerer, selv om jeg ønsker meg et av denne typen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Jeg har et godt, men pent, brukt Baggenbelte du kan få kjøpe for en billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Får du ikke tak i har jeg muligens et for mye av utstillingsmodellene mine som du kan få kjøpe. Det ser jo nesten nytt ut. Ny pris er fra 649-1079kr så det er alt etter hvilken modell du eventuelt ønsker så får du litt rabatt siden det er utstillingsmodell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 @Poter Hva skal du ha for det? @Arielle Jeg kjenner ikke til så mange typer, har tenkt på et sånt vanlig x1 Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Jeg har også et pent brukt med X2 strikk til salgs. Det med refleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Får du ikke tak i har jeg muligens et for mye av utstillingsmodellene mine som du kan få kjøpe. Det ser jo nesten nytt ut. Ny pris er fra 649-1079kr så det er alt etter hvilken modell du eventuelt ønsker så får du litt rabatt siden det er utstillingsmodell Jeg har også et pent brukt med X2 strikk til salgs. Det med refleks. Hva tenker dere i pris? Følger det med kobbel? Hvor langt er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Hva tenker dere i pris? Følger det med kobbel? Hvor langt er dette? Jeg kan godt legge ved baggen kobbel, tror det er 2m. Pris... Nja 300ish + frakt f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Jeg kan godt legge ved baggen kobbel, tror det er 2m. Pris... Nja 300ish + frakt f.eks. Har sendt deg melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Mitt er også med refleks + stropper til å ha rundt lårene (tror jeg har dem enda). Kan ta 250 kr + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 @Poter, jeg vil ha ditt! Er på mobil så vet ikke hvordan jeg får sendt PM, send til meg så kan vi utveksle info Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Flere som selger rimelig baggen x2 belte med kobbel? Sånn typ rundt 300,- kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Flere som selger rimelig baggen x2 belte med kobbel? Sånn typ rundt 300,- kr.. I tilfelle du ikke visste det, du kan bruke et hvilket som helst kobbel til baggenbeltene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 I tilfelle du ikke visste det, du kan bruke et hvilket som helst kobbel til baggenbeltene Joda vet d, men eg har kun et kobbel, så kunne trengt et til som eg kan ha hengede fast i beltet konstant 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Hvorfor ikkje kjøpe nytt? koster jo fra 590,- inkl belte for x2 reflex.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Hvorfor ikkje kjøpe nytt? koster jo fra 590,- inkl belte for x2 reflex.? Fordi det er dyrt Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Fordi det er dyrt Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Kjøpte nytt baggen belte og syntes det først satt bra etter å ha vært brukt en stund og den perioden slipper den som kjøper brukt. Da hadde det vært vått noen gange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Jeg er også intr. i baggen belte. Vet ikke hvor mye det har å si om det er x1 eller x2 jeg, jeg trenger sikkert bare x1, men hvis det ikke er noe spes forskjell ¨ha de på så har det vel ikke noe å si om hvilken X det er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Fordi det er dyrt Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Hvor har du funnet den prisen? For x2 med refleks? EDIT: Feil person Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Hvorfor ikkje kjøpe nytt? koster jo fra 590,- inkl belte for x2 reflex.? Hvor fant du den prisen? For x2 med refleks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Jeg er også intr. i baggen belte. Vet ikke hvor mye det har å si om det er x1 eller x2 jeg, jeg trenger sikkert bare x1, men hvis det ikke er noe spes forskjell ¨ha de på så har det vel ikke noe å si om hvilken X det er ? Det har med dempingen og gjøre, altså hvor hard strikken er. X2 vil sannsynligvis være alt for hard å gå med en hund, så du vil få liten effekt av dempingen og dermed litt bortkastet. Anbefaler x1 for alle som går med en hund eller hunder som trekker lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 For min tispe på 10 mnd som veier 18 kilo, hvilken strikk bør jeg ha? Skal bruke beltet til skiturer. Hun er ikke av typen som trekker mye, hun sakker av farten når hun kjenner at hun trekker. Men jeg ønsker å lære henne at det er lov å trekke, og da trur jeg at det blir litt mer trekk. I løpet av turen, så får hun til tider noen kraftige trekk - da hun ofte springer fortere enn hva skiene glir (spesielt når en nedoverbakke tar slutt). Hva tenker dere? Har hittil tenkt x2, men kanskje det blir for hardt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Takk @Gråtass Rop ut hvis noen vil selge baggen X1 belte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts