linesuhr Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Akkurat nå kan du føgle med Golden Retriveren Narnia som føder live: http://nrksuper.no/super/blog/bli-med-dyrevenn-pa-valpefodsel-direkte/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Oi, spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Har hun ikke vel liten plass? Hvordan skal det bli rom til mor + potensielt 10 valper i den hundesenga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Har hun ikke vel liten plass? Hvordan skal det bli rom til mor + potensielt 10 valper i den hundesenga? Ja, det kan bli noe trangt der etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Man bytter etterhvert som man trenger mer plass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Trangt ja. Staakar, se som hun peser! Er det normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Valpene skal vist følges dirkekte helt til de får nye eiere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Så gøy Er det ikke lyd på feeden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn-K Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Så gøy Er det ikke lyd på feeden? Nei, ingen lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Var det den fjerde som kom nå? Eller var det femte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Trangt ja. Staakar, se som hun peser! Er det normalt? Ja, det er normalt. Hunder peser når de har vondt og det er en måte å takle det på. Riene gjør at hunden peser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Var det den fjerde som kom nå? Eller var det femte? Tror det var fjerde Hun er så flink og fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Dere, det er lyd der, men bare veldig svak! Herlige pipelyder fra de små 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Syns jeg hører stønnelyder i bakgrunn fra noe helt annet enn hundefødsel... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jeg liker ikke at valpene blir flyttet unna mamman jeg.. er det vanlig praksis rundt om.. Mine får iallfall komme seg til puppen så fort som de klarer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Mange hanner sier damen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jeg liker ikke at valpene blir flyttet unna mamman jeg.. er det vanlig praksis rundt om.. Mine får iallfall komme seg til puppen så fort som de klarer.. Hun har latt dem ligge lenge ved puppen, men sa ihvertfall istad at hun fjerner dem når det ser ut til at tispa skal få ut neste i tilfelle hun kommer til å bevege seg veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Hun har latt dem ligge lenge ved puppen, men sa ihvertfall istad at hun fjerner dem når det ser ut til at tispa skal få ut neste i tilfelle hun kommer til å bevege seg veldig. Da ville jeg hatt større kasse så de kunne ligget der hele tiden... Men men.. edit: Den siste lå iallfall ikke lenge etter min mening. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jeg ville heller ikke ha flytta de. Tenker at det kan jo stresse tispa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Da ville jeg hatt større kasse så de kunne ligget der hele tiden... Men men.. edit: Den siste lå iallfall ikke lenge etter min mening. Jeg har bare sett til og fra, men de første lå iallefall lenge av gangen. Enig i at siste ikke fikk god tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Ser ut som alle er ute nå og de sover. Herregud, så nydelig. Virker som det er litt trangt, tenker at mammaen må jo kunne strekke ut beina litt uten å måtte reise seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 For en flink valpemamma Blir bare sittende å kikke og kikke jeg, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Jeg flytter unna om det ser ut som om tispen kommer til å hive seg rundt eller turne rundt, som regel så plager ikke det tispen når hun får en ny valp å styre med. Aldri opplevd at det har stresset tispen. For øvrig - en valpekasse skal ikke være større enn at tispen akkurat skal kunne ligge flatt på siden, da skal hode og rompe butte i hver sin vegg. Dette fordi tisper - som mammaer - trenger noe å spenne ifra mot når de føder og gjør det hele mye enklere for henne. Å ha så stor valpekasse som mulig er ikke snilt mot tispene rett og slett. Fint med stor kasse når valpene begynner å bevege seg, men plassen bør kunne begrenses under fødsel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Mener flere av dere at å bruke en slik hundeseng er like greit som å snekre valpekasse? Jeg spør bare fordi jeg står lurer på hva jeg skal bruke selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts