Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 Akkurat nå, Ganzie skrev: Den du har bestilt nå er av den gamle typen, men jeg kan sy ny i helgen med tykkere tau og sender på mandag? Åh jeg leste under at den var forsterket. Men ja gjerne Ikke noen bråhast her. Siter
Ganzie Skrevet 18. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 Akkurat nå, JeanetteH skrev: Åh jeg leste under at den var forsterket. Men ja gjerne Ikke noen bråhast her. Skinnet er forsterket, ikke tauet Men ja, da fikser jeg ny til Sinner i helgen Hvilken farge vil han ha på tauet? Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 Akkurat nå, Ganzie skrev: Skinnet er forsterket, ikke tauet Men ja, da fikser jeg ny til Sinner i helgen Hvilken farge vil han ha på tauet? Ahhh, Den jeg har nå er lilla (tror jeg) så vi tar gjerne det eller annen mørk farge som blå/svart. Ting blir skittent hjemme hos meg Siter
Ganzie Skrevet 18. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 55 minutter siden, JeanetteH skrev: Ahhh, Den jeg har nå er lilla (tror jeg) så vi tar gjerne det eller annen mørk farge som blå/svart. Ting blir skittent hjemme hos meg Ser den Men da order jeg Sinner-leke i helgen Siter
Ozzy Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 På 15.2.2017 at 7:48 PM, Ganzie skrev: Endelig kommet litt på forskudd og fått lagt ut en kaninflette med ball i nettbutkken. Disse er veldig populære og forsvinner ofte nesten før de blir lagt ut for salg En stor favoritt hos hundene, kan kastes langt og kampes heftig med. Mye koster de? Finner bare uten ball i nettbutikken. Finnes de i kortere type? Typ 40cm. Siter
Ganzie Skrevet 18. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 3 timer siden, Ozzy skrev: Mye koster de? Finner bare uten ball i nettbutikken. Finnes de i kortere type? Typ 40cm. De ble utsolgt nesten med en gang igjen, men jeg kan lage en til deg om du vil De er vanligvis rundt 60 cm lange, men jeg kan lage en på 40 cm om det er ønskelig De koster 350,- Siter
Ozzy Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 3 timer siden, Ganzie skrev: De ble utsolgt nesten med en gang igjen, men jeg kan lage en til deg om du vil De er vanligvis rundt 60 cm lange, men jeg kan lage en på 40 cm om det er ønskelig De koster 350,- Ja tenkte på en fletta kanin med ball som går ann å ha i en stor lomme. De lommelekene tror jeg ikke holder så godt, de flettede virker mer solide? Siter
Ganzie Skrevet 18. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 5 minutter siden, Ozzy skrev: Ja tenkte på en fletta kanin med ball som går ann å ha i en stor lomme. De lommelekene tror jeg ikke holder så godt, de flettede virker mer solide? De skal være mer solide i allefall, og det jeg ha fått av eksterne rapporter og egne tester på kurshunder viser at de tåler mer enn de vanlige lekene Siter
Ozzy Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 8 minutter siden, Ganzie skrev: De skal være mer solide i allefall, og det jeg ha fått av eksterne rapporter og egne tester på kurshunder viser at de tåler mer enn de vanlige lekene Okei. Er generelt skeptisk til leker på de dråga, selv om de ikke skal tygges på så er de jo sterkere enn meg Kjipe penger om den ryker fort. Tenker på det til i morgen jeg Siter
Guest Klematis Skrevet 18. Februar 2017 Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 Bizi er veldig glad i kaninleken sin. Bærer den rundt, og ligger og tygger på den. Den nye bestevennen. Siter
Ganzie Skrevet 18. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2017 15 minutter siden, Ozzy skrev: Okei. Er generelt skeptisk til leker på de dråga, selv om de ikke skal tygges på så er de jo sterkere enn meg Kjipe penger om den ryker fort. Tenker på det til i morgen jeg Det skjønner jeg godt, de er jo ikke så små disse skjødehundene dine 11 minutter siden, Klematis skrev: Bizi er veldig glad i kaninleken sin. Bærer den rundt, og ligger og tygger på den. Den nye bestevennen. Så herlig å høre 1 Siter
Ozzy Skrevet 19. Februar 2017 Rapporter Skrevet 19. Februar 2017 Men hvis du kan lage en som er rundt 40cm med ball så vil jeg ha det Gjerne litt ekstra forsterket Siter
Ganzie Skrevet 20. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2017 20 timer siden, Ozzy skrev: Men hvis du kan lage en som er rundt 40cm med ball så vil jeg ha det Gjerne litt ekstra forsterket Beklager, sykdom i huset så jeg så ikke denne før nå Lager en på ca 40 cm med ball til ponniene dine 1 Siter
Ozzy Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Skrevet 20. Februar 2017 26 minutter siden, Ganzie skrev: Beklager, sykdom i huset så jeg så ikke denne før nå Lager en på ca 40 cm med ball til ponniene dine Supert, tenkte at babyponnien kan prøve først Hvis den er veeldig poppis får ikke Damir prøve før jeg føler jeg har råd til en til Han er greit sterk, babyen er bare 26kg! Siter
Ganzie Skrevet 20. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2017 2 timer siden, Ozzy skrev: Supert, tenkte at babyponnien kan prøve først Hvis den er veeldig poppis får ikke Damir prøve før jeg føler jeg har råd til en til Han er greit sterk, babyen er bare 26kg! "Lille" babyen 1 Siter
Ganzie Skrevet 20. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2017 3 timer siden, Ozzy skrev: Supert, tenkte at babyponnien kan prøve først Hvis den er veeldig poppis får ikke Damir prøve før jeg føler jeg har råd til en til Han er greit sterk, babyen er bare 26kg! Bommet litt med målene, beklager det. Ble 45 cm, ikke 40 som du ba om. Kraftigere tau, dobbeltsydd pels og fleecefôret håndtak, så da satser vi på at det holde til den "lille" prinsessen 1 Siter
Ozzy Skrevet 20. Februar 2017 Rapporter Skrevet 20. Februar 2017 Får satse på det! Hun har ikke tenner i halve kjeften, så bør gå greit nå ihvertfall Siter
Ozzy Skrevet 25. Februar 2017 Rapporter Skrevet 25. Februar 2017 Leken har kommet men lille bøllefrøet trakk noen tenner i går og er litt sår i munnen så må vente noen dager med å teste den Siter
Guest Klematis Skrevet 25. Februar 2017 Rapporter Skrevet 25. Februar 2017 En tilbakemelding: Tauet som ballen nederst på leken er festet i er visst fort gjort å gnage over når man er litt ivrig og har litt alenetid med leken sin. Siter
Ganzie Skrevet 25. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2017 2 timer siden, Klematis skrev: En tilbakemelding: Tauet som ballen nederst på leken er festet i er visst fort gjort å gnage over når man er litt ivrig og har litt alenetid med leken sin. Alenetid med leken er ikke alltid å anbefale Kan fort bli mer enn tauet som blir spist da, for å si det sånn Siter
Guest Klematis Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Skrevet 26. Februar 2017 9 timer siden, Ganzie skrev: Alenetid med leken er ikke alltid å anbefale Kan fort bli mer enn tauet som blir spist da, for å si det sånn Den er så deilig å tygge på, nemlig, men av og til så bommer man på skinnet og gnager litt på tauet istedenfor. Siter
Ganzie Skrevet 26. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2017 27 minutter siden, Klematis skrev: Den er så deilig å tygge på, nemlig, men av og til så bommer man på skinnet og gnager litt på tauet istedenfor. Hun høres så søt ut, som et barn som koser seg med favorittbandene sin Siter
Guest Klematis Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Skrevet 26. Februar 2017 8 timer siden, Ganzie skrev: Hun høres så søt ut, som et barn som koser seg med favorittbandene sin Høy søthetsfaktor på denne ja. Siter
Ganzie Skrevet 27. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2017 På 26.2.2017 at 7:19 PM, Klematis skrev: Høy søthetsfaktor på denne ja. Synes det krever bilde, jeg Siter
Guest Klematis Skrevet 27. Februar 2017 Rapporter Skrevet 27. Februar 2017 Hun nekter å leke med den når jeg vil ta bilde. Blir sjenert da,nemlig.? Siter
Recommended Posts