Odin10 Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Minileker, kan de passe til Chihuahua? Siter
Ganzie Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Minileker, kan de passe til Chihuahua? De skal passe fint til chihuahua, vet om flere som bruker til både papillon, pomeranian, chihuahua og ymse små blandingsraser 1 Siter
Ganzie Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Da har jeg hatt "sydag" og har en del forskjellige leker til salgs Vanlige leker Disse er ca 35 cm lange, og perfekt til å putte i lomma. 2 cm bredt bånd. Pris 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Lilla med svart skinn, grønn med hvitt og brunt skinn, svart og rødt med svart skinn og blå med hvitt og brunt skinn. Minileker Disse lekene er 32 cm lange, og har en litt mindre skinnbit. Båndet er smalere enn de vanlige lekene, 1 cm brede kontra de vanlige som er 2-2.5 cm brede. Passer til litt mindre hunder, og valper. Pris 250,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Limegrønn med svart skinn, lilla med hvit og brunflekket skinn Og siden veldig mange har spurt, har jeg også lagd to ekstra lange leker. Disse er veldig fine for "jaktlek". Hele leken er 80 cm lang. Pris: 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Rosa med svart skinn, rosa med hvit og brunflekket skinn. Siter
Ganzie Skrevet 7. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2014 Da har jeg hatt "sydag" og har en del forskjellige leker til salgs Vanlige leker Disse er ca 35 cm lange, og perfekt til å putte i lomma. 2 cm bredt bånd. Pris 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Lilla med svart skinn, grønn med hvitt og brunt skinn, svart og rødt med svart skinn og blå med hvitt og brunt skinn. Minileker Disse lekene er 32 cm lange, og har en litt mindre skinnbit. Båndet er smalere enn de vanlige lekene, 1 cm brede kontra de vanlige som er 2-2.5 cm brede. Passer til litt mindre hunder, og valper. Pris 250,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Limegrønn med svart skinn, lilla med hvit og brunflekket skinn Og siden veldig mange har spurt, har jeg også lagd to ekstra lange leker. Disse er veldig fine for "jaktlek". Hele leken er 80 cm lang. Pris: 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Rosa med svart skinn, rosa med hvit og brunflekket skinn. Lang leke, svart med rosa skinn er solgt De andre er fortsatt til salgs Siter
Ganzie Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Da har jeg hatt "sydag" og har en del forskjellige leker til salgs Vanlige leker Disse er ca 35 cm lange, og perfekt til å putte i lomma. 2 cm bredt bånd. Pris 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Lilla med svart skinn, grønn med hvitt og brunt skinn, svart og rødt med svart skinn og blå med hvitt og brunt skinn. Minileker Disse lekene er 32 cm lange, og har en litt mindre skinnbit. Båndet er smalere enn de vanlige lekene, 1 cm brede kontra de vanlige som er 2-2.5 cm brede. Passer til litt mindre hunder, og valper. Pris 250,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Limegrønn med svart skinn, lilla med hvit og brunflekket skinn Og siden veldig mange har spurt, har jeg også lagd to ekstra lange leker. Disse er veldig fine for "jaktlek". Hele leken er 80 cm lang. Pris: 300,- pluss porto (19,-) Fra venstre: Rosa med svart skinn, rosa med hvit og brunflekket skinn. Sydd noen nye, så nå har jeg flere av disse igjen Siter
Ganzie Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2014 Da har jeg tatt steget ut til o'Store facebook: Stinas kaninleker Og en slik "begivenhet" må selvsagt feires, så jeg lodder ut en valgfri leke når vi kommer til 100 likes (viktig å sikte høyt ) Alle som har likt siden er med i trekningen Så lik i vei, del med dine venner og kanskje er det du som vinner en flott kaninleke 2 Siter
Ganzie Skrevet 19. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Wow, på under et døgn har vi nesten 50 likes Stinas Kaninleker Inya mener at alle hunder bør ha en kaninleke, så del med dine venner og kanskje er det nettopp du og hunden din som får en råtøff kaninleke i postkassen Siter
Ganzie Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Kun 14 igjen før vi når målet og kan trekke en vinner av en gratis leke! Siter
buddy13 Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Åh, Bud har lyst på en sånn minileke! De virker solide? Han "dreper" det meste.. Siter
Ganzie Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Åh, Bud har lyst på en sånn minileke! De virker solide? Han "dreper" det meste.. De er veldig solide, vil jeg påstå Det er sydd inn dobbelt lag med nylonbånd i dem, så de tåler heftige drakamper Funker best som kampleke når man leker sammen med dem, og de får ligge å tygge på dem så blir de (naturlig nok) fort oppspist 1 Siter
Ganzie Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 På utrolig kort tid nådde vi målet om 100 likes på facebooksida Inya måtte feire litt, og rappet en leke Den ble veldig godkjent I morgen trekker jeg vinneren av en valgfri leke. (nå er det sengetid og hjernen tok kveld for lenge siden) Stay tuned, kanskje er det du som blir den heldige vinner? 2 Siter
Raksha Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 KAsko hopper opp og ned og håper på vinnerlykke. Siter
Aslan Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Thorvald har slått på det mest bedende blikket han klarer! Siter
Ganzie Skrevet 22. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Da er trekningen over, og vinneren ble @Siri (trukket via random.org, Ganzie og gubben passet på at det gikk rettferdig for seg ) Gratulerer så mye! 1 Siter
Siri Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Jeg hopper og danser av glede - og Yasmine har allerede fortalt at hun ønsker seg den med blått bånd og spraglete pels schempemasse . Det var ikke fritt for at det kom en liten tåre i øyekroken her heller, faktisk . "Noen er visst litt lettrørt" 1 Siter
Raksha Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Bilder av Yasmine med den nye leken er obligatorisk! (Spesielt om det er skinn som kommer herfra ) Siter
Siri Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Bilder av Yasmine med den nye leken er obligatorisk! (Spesielt om det er skinn som kommer herfra ) Åff cårse - bilder skal bli . 2 Siter
Garp Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Har du fortsatt typen med lang tråd? Altså jaktleken? Siter
Ganzie Skrevet 22. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Jeg hopper og danser av glede - og Yasmine har allerede fortalt at hun ønsker seg den med blått bånd og spraglete pels schempemasse . Det var ikke fritt for at det kom en liten tåre i øyekroken her heller, faktisk . "Noen er visst litt lettrørt" Pakken er pakket og blir sendt med gubben til postkontoret i morgen tidlig Bilder av Yasmine med den nye leken er obligatorisk! (Spesielt om det er skinn som kommer herfra ) Helt enig Og jepp, det er Raksha-skinn Har du fortsatt typen med lang tråd? Altså jaktleken? Jepp, det har jeg 1 Siter
Ganzie Skrevet 29. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Yasmine ble tydeligvis glad for premien sin 3 Siter
Siri Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Yasmine ble tydeligvis glad for premien sin Hun ble schempeglad (og jeg kom brått på at jeg glemte å legge ut bildet ) Den var også med på LP-stevne i dag, og fungerte kjempebra som belønning når vi hadde noen små treningsøkter . Siter
Ganzie Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Hun ble schempeglad (og jeg kom brått på at jeg glemte å legge ut bildet ) Den var også med på LP-stevne i dag, og fungerte kjempebra som belønning når vi hadde noen små treningsøkter . Var så herlig bilde, så jeg tok ansvar, jeg Så ut som den falt i smak Jepp, så ut som den var godkjent Siter
Siri Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Var så herlig bilde, så jeg tok ansvar, jeg Jepp, så ut som den var godkjent Godt du tok ansvar . Den lever ennå i beste velgående, den tåler masse hundesikkel og er NESTEN like fin som da den var ny . Siter
Ganzie Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Godt du tok ansvar . Den lever ennå i beste velgående, den tåler masse hundesikkel og er NESTEN like fin som da den var ny . De tåler forbausende mye, og med en kjapp omgang med børste så blir den god som ny 1 Siter
Recommended Posts