Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på facebook


Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

guri mall... snakk om å fantasere om problemer som aldri kommer til å skje

For min del er det så enkelt som at veldig mye av livet mitt dreier seg ikke om hund, og det er hovedgrunnen til at jeg vil holde de foraene separert. Uansett hvordan hundesonen på facebook blir i fra

Jeg "liker" ikke Hundesonen på FB, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Liker å ha skilt de to foraene slik som JeanetteH. Som et sted for å vasle om nedetider og slike generell informasjon har

Jeg ser virkelig ikke problemet. Hundesonen er et offentlig forum, så for dere som er så redde for å få meningene deres spredd for alle vinder burde heller sensurere dere før dere skriver.

Det er jo ingen som stopper meg eller deg eller hundesonens eiere fra å dele tråder videre på facebook (eller andre steder) - sånn er det når man skriver på nett.

Hvis du leser hele tråden så får du med deg at det ikke handler om at hvem som helst kan lese alt, men hvordan informasjonen brukes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, huh? Hvilke tråder har du funnet på kvinneguiden? Hvis noen skriver der at se her, de her er idioter håper jeg det rapporteres for det er imot reglene! Hundesonen har blitt delt, og linket til i stuasjoner hvor noen lurer pp noe og det gjerne ikke er fornuftige svar på KG eller at de lurer på noe spesifikt og det finnes en tråd om noe lignende her :-)

Det har da blitt diskutert opptil flere ganger på kvinneguiden hvor teite, strenge, sære og idioter vi er her inne, er vel ingen hemmelig at "vi" sonen folk ikke akkurat er de på kvinneguidens cup of tea ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er mye på KG og har aldri lest at sonen har blitt nevnt. Canis har blitt nevnt, i negativt lys, flere ganger. Men har aldri sett sonen.

Ellers er internett det samme som full offentlighet. Man kan gjerne mislike det, men det er sånn det er. Alt som skrives på internett kan deles av hvem som helst hvor som helst og helt utenfor noens kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, huh? Hvilke tråder har du funnet på kvinneguiden? Hvis noen skriver der at se her, de her er idioter håper jeg det rapporteres for det er imot reglene! Hundesonen har blitt delt, og linket til i stuasjoner hvor noen lurer pp noe og det gjerne ikke er fornuftige svar på KG eller at de lurer på noe spesifikt og det finnes en tråd om noe lignende her :-)

Jeg er ikke på kvinneguiden, så jeg har bare sett de trådene som er delt her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er mye på KG og har aldri lest at sonen har blitt nevnt. Canis har blitt nevnt, i negativt lys, flere ganger. Men har aldri sett sonen.

Ellers er internett det samme som full offentlighet. Man kan gjerne mislike det, men det er sånn det er. Alt som skrives på internett kan deles av hvem som helst hvor som helst og helt utenfor noens kontroll.

Jeg er ikke på kvinneguiden, så jeg har bare sett de trådene som er delt her på forumet.

Jeg har sett flere tråder med klaging på oss som er her på sonen, sist gang er rett før jul en gang, har prøvd å lete litt nå ikveld, men det er jo en million tråder der inne, også på kjæledyrforumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen og canis er absolutt riktig sted om man vil bli tråkket på og fortalt hva som er riktig (å ha andre meninger ække lov!) - MEN, forumene har også gitt meg mange gode råd. Så dersom man gjør seg litt distansert og hardhudet, så tror jeg man kan få utrolig mye bra ut av begge disse forumene.

28. november.

Bare skriv inn hundesonen og det popper opp :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og mobber folk ut, direkte stygt, og moderatorene er med på det!

Huff da.

Visste ikke at vi hadde så dårlig rykte her, jeg synes det er koselig her jeg :lol: (bortsett fra all sjikanen jeg mottar av moderatorer på PM da.)

Men herregud... har kikket litt rundt der, og sett på artikler som ligger der, guri malla så mye tøv! Er det mulig å skrive en lang artikkel om fordeler og ulemper ved å legge brød i pose??? Svar: ja.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så far fetched jeg da. Joda hundesonen er kjempekoselig, men kom inn her på feil dag og les feil tråd eller spør feil spørsmål. Og ta ting litt for personlig. (og hvem tar ikke ting for personlig første gang de skriver på forum egentlig?) Eller vær for dårlig til å formulere deg og man kan virkelig få som ørene flagrer. (Føles det i hver fall ut som)
Jeg har et par venner som ikke kommer til å sette sin fot på dette forumet igjen. (Har prøvd å forklare dem hvordan og hvorfor osv, men de er rett og slett blitt skremt bort)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

As I said:

Og tråder fra kvinneguiden blir delt her, så vi kan flire litt av alle idiotene på kvinneguiden. Uten at de kan komme med motargumenter eller forklare hva de mente noe videre, fordi de ikke veit at vi flirer av at de er idioter.

- Og alle på kvinneguiden veit jo at vi på hundesonen er noen ufine særinger av noen idioter, for det har de diskutert seg frem til når tråder herfra blir delt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så far fetched jeg da. Joda hundesonen er kjempekoselig, men kom inn her på feil dag og les feil tråd eller spør feil spørsmål. Og ta ting litt for personlig. (og hvem tar ikke ting for personlig første gang de skriver på forum egentlig?) Eller vær for dårlig til å formulere deg og man kan virkelig få som ørene flagrer. (Føles det i hver fall ut som)

Jeg har et par venner som ikke kommer til å sette sin fot på dette forumet igjen. (Har prøvd å forklare dem hvordan og hvorfor osv, men de er rett og slett blitt skremt bort)

Sant det. Husker i starten at jeg syntes det var ganske skummelt, og fikk høre av folk at de ikke ville solgt hund til meg, av den rasen jeg var nysgjerrig på og vurderte sterkt. Uttrykte meg nok litt feil. Meldte meg inn igjen med et annet nick etter jeg hadde fått hund da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Husker i starten at jeg syntes det var ganske skummelt, og fikk høre av folk at de ikke ville solgt hund til meg, av den rasen jeg var nysgjerrig på og vurderte sterkt. Uttrykte meg nok litt feil. Meldte meg inn igjen med et annet nick etter jeg hadde fått hund da :)

Jupp, fikk noen rimelig krasse(stygge) svar i en tråd jeg også, endte opp med å være borte fra sonen i nesten et år etterpå.(det var ikke i starten av mitt medlemskap her da) Selv om det var pakka inn i "humor" var det ikke mye koselig. Jeg kom fra Canis til Hundesonen i sin tid, så hadde et rimelig annerledes skriftspråk og var rimelig krass selv. Var litt miljøsjokk å komme hit. Måtte omformulere en hel del i begynnelsen for å i det hele tatt bli forstått slik jeg mente det.

Nå er jeg veldig glad i sonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på hesteforum og spurte i en tråd på "andre dyr" om et seriøst hundeforum, og @Renate A anbefalte sonen. Så kom jeg hit og leste litt og skjønte ikke oppned på disse belgerdamene, skrev innlegg uten et eneste svar i AN, men gav ikke opp, lærte masse, traff kjempehyggelige mennesker osv. :ahappy: Sonen :heart:

Denne tråden er så OT nå at jeg kan like gjerne fortsette? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...