tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Jeg må bare si at jeg er stolt over å være (sprek) norsk Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Margrete Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Hmm Petter... Hva nå? Neida, det gjaldt vist bare Jönsson det og gull Strengt tatt ble han jo slått i og med at Northug ble slått ut i semifinalen og Jönsson gikk finalen med bronsen... Siter
Hanna Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Norsk flagg og nummer 1 på brystet. Veldig dramatisk finale, men kan ikke annet å si at gull til Hattestad var vel fortjent, uansett! Så absolutt fortjent Siter
Aya Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Nå har jeg invitert 11 stk til boller og kakao på lørdag kl. 11 - da går damene stafett. Litt tidlig på dagen, men det er jo en selvfølge å stå opp for å heie frem damene våre! Nå er det straks kombinertlangrenn. Jeg er ikke så fan av hopp, men jeg elsker jo langrenn, så det må sees! 1 Siter
Artemis Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Bronse i kombinert til Magnus Krog! (Eller "Magnus Crow" som de sier på BBC ) 1 Siter
Aya Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Bronse i kombinert til Magnus Krog! (Eller "Magnus Crow" som de sier på BBC ) Kjempegøy og et flott løp!! Og ikke minst, en ganske grusom bane så det ut til, hehe. Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Irriterer meg at så mange skal tyne Northug nå... javel, mannen har en litt off-periode, men herregud så bra han er når han er i form... tenk så mye han har vunnet for oss liksom!! 3 Siter
Hanna Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Irriterer meg at så mange skal tyne Northug nå... javel, mannen har en litt off-periode, men herregud så bra han er når han er i form... tenk så mye han har vunnet for oss liksom! Det er ikke hyggelig gjort å "sparke noen som ligger nede" nei, men saken er vel at mange mener han er vell ivrig på å tyne andre som har gjort det dårlig når han selv gjør det bra, og at man derfor kan betale tilbake med samme mynt. Er du med på leken.. osv. Han har blitt bedre med alderen, men han har mange ufine utsagn bak seg, rettet mot andre løpere og særlig svensker. Jeg er ikke overrasket over at svenske medier nå "tar igjen", og jeg syns til og med at "etterlysnings oppslaget" var ganske morsomt 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Mange fine utsagn mener du vel 2 Siter
Artemis Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Jeg har kost meg med kunstløp i kveld. Parløp. Dobbelt russisk, og det var vel fortjent. Her er det korte programmet til gullvinnerne. Elsker det, sikkert mye pga. musikken: Videoen er fra EM. Sølvvinnernes friprogram: Videoen er fra EM. Synd nordmenn ikke hevder seg innen kunstløp. Jeg synes i alle fall at det er helt fantastisk å se på. Siter
Anette Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Jeg ser på 10km og Pi herjer på gulvet med godis Siter
Krilo Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Spennende' tør nesten ikke å se! Edit: 4. Plass, så surt.. Ble skikkelig grinete jeg nå.. Jaja.. Siter
maysofie Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Gus Kenworthy altså Men slopestyle er virkelig ikke slopestyle uten Luke van Valin som kommentator... Edit: Ahahaha, første gang jeg ser de bruker Josiah Wells og ikke Jossi Wells Siter
maysofie Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Ser dårlig ut for jentene i dag Siter
Anette Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 johaug inn på tredje,og marit på fjerde. fytti for en anstrengelse Siter
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Bra av Johaug Unner Justina gull, hu er best i verden på klassisk når hu er i form! Blir irritert over all smøringspratet!! De norske kan ikke vinne alt alltid. .Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hva er dette??? Om å gjøre å få verdensrekord i bronsjemedaljer eller??? 3 Siter
Dicte Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Elsker holdningen til Andreas Håtveit, han er så ekstremt blid! 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Fourcade er så kjekk virker som en skikkelig trivelig fyr og. 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Alle de Franske er heite Er det derfor det er slaps der i dag!! 3 Siter
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hvem har huleste er Kaukenas??Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Recommended Posts