Snøfrost Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Inspirert av en annen tråd, det hadde jo vært moro å høre hva folket sier om hundene utfra noen crappy bilder. Ikke lov å leite etter bedre bilder av dyret noe sted. Begynner med en av mine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Eneste jeg klarer tenke når jeg ser dette bildet er at jeg har lyst til å nappe av alle løse hårene på vovven. Husker SH'n min når han røyta. Jeg nappet ut dott etter dott. Også har jeg lyst til å kosemose litt da. Synes liksom ikke noe negativt jeg, selv om dyret er avrøyta og står som en krøkke 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg føler ikke h*n elsker med kameraet. Det er lite forføring i blikket, og posituren er gammeldags. Skulle gjerne sett litt bein her og der. Kanskje lent seg inntil en forvokst paraply, eller tatt en kleopatra-light - uten druefôringen. Syns det gule tauet ikke matcher helt med hunden. Gult er gjerne betraktet som en sommerfarge, og all den tid det fortsatt er kaldt ute syns jeg den kunne valgt et bedre plagg. Vi lever tross alt i 2014. Det er ikke verre enn å ta en tastetrykk på google. Tror grå ville vært mer passende. Dessuten vet jeg ikke helt om jeg liker symmetrien i røttene på bakken. Det er liksom noe...feil. Vanskelig å sette ord på akkurat det, men jeg tror det ville sett bedre ut med et par palmer isteden for de gamle grantrærne. Det er jo sååååå 2012. Et lite innside-info. Sandstein kommer til å ta motebilde med storm til høsten! Sorry for at jeg ødelegger. Har så lite å finne på i dag. Syns det var en fin hund jeg! 37 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min utstilligsmateriale?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Bortsett fra et noe "sjuskete" utseende pga røyting og ikke verdens piggeste uttrykk så ser det ut som en pen husky Noe mer detaljert enn det er vanskelig uten et bedre utgangspunkt for og se hvordan hunden faktisk er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min utstilligsmateriale?uploadfromtaptalk1391632292625.jpg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk absolutt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg syns nå det ser ut som hunden flirer, jeg. Skikkelig søtnos! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min utstilligsmateriale?uploadfromtaptalk1391632292625.jpg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Den har en unik stil, det er aldri dumt å skille seg litt ut i utstillingsringen 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg syns nå det ser ut som hunden flirer, jeg. Skikkelig søtnos! Totalt utenom det som diskuteres, but I know you! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Inspirert av en annen tråd, det hadde jo vært moro å høre hva folket sier om hundene utfra noen crappy bilder. Ikke lov å leite etter bedre bilder av dyret noe sted. Begynner med en av mine Sånn på bildet så ser ryggen for kort ut, men det er jo helt sikkert fordi voffsen står bøyd. Bøyen gir litt pukkelrygg også kanskje? Ellers ser den veldig snexy ut. Han der røde min er usannsynlig fotogen, så prøver med den store tigergutten i stedet: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Sånn på bildet så ser ryggen for kort ut, men det er jo helt sikkert fordi voffsen står bøyd. Bøyen gir litt pukkelrygg også kanskje? Ellers ser den veldig snexy ut. Han der røde min er usannsynlig fotogen, så prøver med den store tigergutten i stedet: PA053519.JPG Ganske bakhøy og kort hals. (Og så veit jeg at han godt kunne fått et par kg til!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min feit? 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min feit? Nei, men den er sulten for det ser man på øya 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Sånn på bildet så ser ryggen for kort ut, men det er jo helt sikkert fordi voffsen står bøyd. Bøyen gir litt pukkelrygg også kanskje? Ellers ser den veldig snexy ut. Han der røde min er usannsynlig fotogen, så prøver med den store tigergutten i stedet: PA053519.JPG Det var vel tidenes bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er han godt vinklet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Veldig spent på hvordan denne kommer til å gjøre det i utstillingsringen 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hva tror dere om utstillingspotensialet på denne? Og hva tror dere om vinklene på denne? 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Bør jeg slanke fjotten?? Og tror dere hun her er tilstrekkelig pelset til å gjøre det bra i ringen? Er så usikker :/ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 @Elisabeth00 det blir pluss for stil, i hvert fall, men synes han ser litt utilstrekkelig vinklet ut bak altså :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 ...Jeg lurer også på vinklene... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min feit? Jeg sier som madammen, gi den stakkars hunden mat! Bør jeg slanke fjotten??1391637348877.jpg Han er perfekt akkurat sånn som han er! ...Jeg lurer også på vinklene... Han ser ihvertfall ut til å ha A hofter! _______________________________ Har denne for høyt halefeste? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 @jaktlykke , det er mulig de trekker for at bakparten er skrudd på feil vei. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 @jaktlykke , det er mulig de trekker for at bakparten er skrudd på feil vei. OMG! Spot on! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg føler Monti er litt useriøs. Sånn generelt. Eller legger jeg for mye i det? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts