hundediggern Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Nå har jeg nettopp meldt meg inn her fordi jeg er en ordentlig hundeelsker. Er riktignok over 50,men hva gjør det? Like glad i hund for det jeg. Altså,så til temaet: Dame,hatt hunder hele livet,har 2 voksne barn og samboer,en og samme. Har epillepsi,dog ikke så hardt heldigvis. Hundene jeg har hatt er; Norsk buhund,labrador,blandingshund mellom dalmatiner og flatcoated retriever,og de to siste nå har vært corgie,grunnet alder da jeg ikke orker fullt kjør lenger. Alderen tar litt på,dessverre. Slitasje i hofter m.m. Vil gjerne ha en hund til da jeg nylig har mistet min siste corgie,men venter noe sånn at jeg blir forberedt på å ta imot og overøse all min kjærlighet og oppdragelse til den nye., 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Hei og velkommen til oss! Her finner du hundeglade mennesker i alle aldre. Å være glad i hunder er da ikke forbeholdt de unge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundediggern Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Nei,slettes ikke,det har du rett i Bones. Takk for den! Ser jo på veterinærkontorene at folk i alle aldre har hund,store som små og det er godt å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen hit Trist med tap av hund, men slik er det jo dessverre med disse 4 beinte Håper du finner mye inspirasjon og lærdom her og at du etterhvert finner en ny pels og dele dagene med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Sunspring Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundediggern Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Takk og takk Sunspring! Hyggelige velkomster her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen til oss. Vi er flere gamlinger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen!! 50 er da ikke gammelt, jeg ble nylig 83:-)Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen! 50 er da ikke gammelt, jeg ble nylig 83:-) Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Velkommen! 50 er da ikke gammelt, jeg ble nylig 83:-) Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Og det vil du at vi skal tro på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundediggern Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Takker og bukker alle sammen,koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts