Benedicte Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ca 10:30. Ute og lufter hundene. Tia er ivrig Ca 11.30. Vi spiser frokost, ser på TV og koser med valpene Ca 12.00. Vi gjør oss klar for tur og Tia syns vi er drøyt treige. Ca 12.30. Endelig ute og Tia er en lykkelig aussie Ca 13.30. Jeg pakker ned Fjellduken etter at vi har sittet i snøen en times tid, fyrt opp primusen og spist Real Turmat Tia får restene Ca 14.30. Vi er hjemme igjen og slapper av på sofaen og veier valpene Ca 15.30. Vi sløver fortsatt på sofaen, og Frost tar en bit av lillebror Bris. Ca 16.30. Det er på tide å åpne Amaronen Ca 17.30. Vi har svima rundt med rødvinsglassene og klarte til slutt å sette sammen en liten biffmiddag Ca 18.30. Vi ser en Grim og jeg drikker cider Ca 19.30. Pokeren har begynt og Neo og Cash følger med (eller ikke). Ca 20.30. Vi spiller fortsatt poker, og Neo og Cash er byttet ut med Melis og Frost Ca 21.30. Spiller fortsatt poker og kommer nok til å fortsette med det utover natta 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 jag ser inga bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ingen av bildene fungerer hos meg. Jeg vil se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ser ingenting jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Funker det nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg ser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jepp. Har dere flytta? Innbilte meg at dere bodde på andre siden av byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Mot strømmen, jeg ser bildene. Så ut som en fin dag, og Tia er så søt! og veldig søte valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Funker det nå? Ja! Koselig dag! Vinner dere noe særlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jepp. Har dere flytta? Innbilte meg at dere bodde på andre siden av byen. Vi flyttet hit i august. Jeg bodde på Greverud før vi flyttet sammen hit Mot strømmen, jeg ser bildene. Så ut som en fin dag, og Tia er så søt! og veldig søte valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ja! Koselig dag! Vinner dere noe særlig? Jeg har vel vunnet rundt 5-6000 kroner som jeg har tatt ut, men Anders vinner litt større summer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Så koselig EFIT Også måtte jeg se tre ganger på hvor valpene lå.. Så ut som de lå et heeelt annet sted, men kom på at valpene ikke er sååå store.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jepp. Har dere flytta? Innbilte meg at dere bodde på andre siden av byen. at du ikke kjenner igjen gulvet liksom jeg kjente meg veldig igjen Fin dag! Og sukk jeg savner tur terrenget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Åååh, for en koselig EFIT! Fine små valper Og Tia er virkelig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Dere har så flott turterreng! (Kjenner ikke igjen nei ) Valpene er bare søte! Ikke lenge før jeg må komme på ny visitt nå kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en herlig lørdag! Ble nesten litt misunnelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så mange fine voffser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Super lørdag det der! Og med Amarone og greier. Namnam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så ut som en koselig dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en utrolig koselig dag Jeg har såå lyst til å dra på skitur og grille ute i snøen Så koselig å kune bare kose med valper når som helst Hvor er Cita? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Aww..valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Tusen takk for fine kommentarer For en utrolig koselig dag Jeg har såå lyst til å dra på skitur og grille ute i snøen Så koselig å kune bare kose med valper når som helst Hvor er Cita? Cita liker ikke valper, så hun er i Bergen Super lørdag det der! Og med Amarone og greier. Namnam! Ja, vi elsker Amarone! Dere har så flott turterreng! (Kjenner ikke igjen nei ) Valpene er bare søte! Ikke lenge før jeg må komme på ny visitt nå kjenner jeg Nei, bare å komme innom snart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts