pippin Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Ja da er det dags for å legge ut litt bilder. Har ganske mye tid til å redigere bilder i år. Jeg storkoser meg! Alle er så herlige, alle er her for samme grunn. Alle er hyggelige, og alle brenner for det samme. Og Røros er en så herlig by! Herlighet.. Kunne godt ha bodd her jeg altså. Første bildeserie er fra oppstallingen til F600 og Junior. De kjørt ut i går, og junior kommer i mål ikveld. D står vi klare med kamera og greier. FINE Bikkjene til Lars DENNE.. GENIAL! Heldige med lysforhold i år også. Det var meldt snø og overskyet, og vi får delvis sol og litt snø Og disse to da.. Nina går over sleden før start *dele opp* 7 Siter
pippin Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Sjarmis i fleecedress! Ole Johnny - handlern til Lars Stephan Hon, en av fotografene som er her med oss. Han er så snill og morsom Ronny Frydenlund og Taiga (10,5 år) Fint Prepping av løyper Nina igjen Sigrid Alltid med et smil! Per Weddegjerdet Husker denne bikkja fra ifjor! Larsern! Røros` kuleste familie? Neste bildespam kommer etterhvert, det er da F600 og junior start 12 Siter
Gjest Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Flotte bilder! Enda bitter for at jeg ikke kom meg til Røros i fjor sommer. Får prøve igjen en annen gang! Siter
Chako Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Nydelige bilder Håper jeg en dag for rota meg til Røros for å få med meg dette eventyret også, enn så lenge får jeg leve gjennom dine og andres bilder. Moro å se kjente to- og firbeinte på bilder Siter
Guest LXT Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Fine bilder som alltid Pippin! Er glad du deler med oss Siter
Ganzie Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Flotte, stemningsfulle bilder Sjefen min er med som hjelpeveterinær, han gledet seg veldig til å dra nedover Siter
SiriEveline Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Skikkelig fine bilder, du er utrolig flink til å fange stemningen Siter
MissHeike Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Nydelige bilder! Du er kjempeflink! Siter
marjea Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Sagt det før, og sier det igjen - du er SÅ FLINK til å ta bilder! Blir helt bergtatt i trådene dine Gleder meg til å se flere! Siter
Siri Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Fantastisk flotte bilder! Du er flink til å fange stemningen der oppe . ... og der kom jeg på at min bror jo har hytte på Røros. Kanskje man skulle dratt dit neste år? Hmmmmm... Siter
Khela Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Nydelige bilder! Det er rart og stusselig å ikke være der selv, men kooser meg med bildene dine De gjengir virkelig stemningen! Siter
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Fy søren altså, du tar så sinnsykt fine bilder ikke bare er de fine, men du får virkelig frem stemningen! Siter
skilpadde Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Så fine bilder! Skikkelig stemningsfullt Siter
Marthe Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Fantastisk flotte bilder Takk for at du deler med oss Siter
Guest bikkje1 Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 wow, utrolig fine bilder! Siter
Malamuten Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Flotte bilder og flotte motiver som vanlig Hadde gjerne skulle vært der i helgen jeg også altså, håper jeg får rotet meg ivei en gang. Siter
pippin Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Takk alle! Koooooser meg haha! Håper jeg får bli med neste år også. Teamet her er kjempebra! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Utrolig fine bilder! Følte nesten at jeg var der når jeg så gjennom dem Siter
Artemis Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Kjempeflotte bilder! Ser frem til neste oppdatering. Siter
Aymee Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Jammen...var det alt? Fysjpådeg, du må oppdatere meeeer! Tablemushing er ikke komplett uten skikkelig bildespam altså. (Som vanlig skikkelig fine bilder. Flink er du!) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Liker fargerike bilder Nå angrer jeg bittelitt på at jeg takket nei til å være handler Men jeg orket rett og slett ikke, og passet dårlig i forhold til skole :/ Siter
Heidihj Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Fine bilder Bilder av muttene og grønlenderne takk! Siter
Recommended Posts