Maria Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Må nesten oppdatere litt om snuppene mine. Her er en film av dem. Leja er MEGET begeistret for leken vi fikk i posten i dag fra @Ganzie Og Chess synes det er urettferdig at jeg snakker med Leja. Skal finne flere bilder Megaslækk dag i dag; 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Lille propell og krøllemor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Mini ble i alle fall HELT propell av den leken der. Haha. At ikke jeg får til å trene lydighet med den bikkja er jo nesten tragisk. Hun er virkelig enkel å "tenne". Chess var ikke litt interessert i lekene engang. Så den store jeg kjøpte får jeg spare til eventuell valp tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Den falt tydeligvis i smak Søte lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Så søte de er Skumle skumle Leja med den lille knurrelyden sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Nydelige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Den falt tydeligvis i smak Søte lille Haha. Det gjorde den absolutt. Chessea brydde seg ikke om sin, så den sparer vi til fremtidig valp. Men Leja stod på to og tittet etter sin lenge etter at jeg hang den opp i gangen Tusen takk! Så søte de er Skumle skumle Leja med den lille knurrelyden sin Haha. Ja, du blir ganske redd, ikke sant?? Hun er ganske heftig hun der Må se og få tatt noen skkkkelige bilder av dem snart. Stakkars speilrefleksen har ligget i skuffen her i flere år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts