Augustina Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Noen som har tips til halsbånd, seler and so on med refleks til langhåret hund? Hvilke andre løsninger bruker dere eventuelt? Sliter litt med reflekser på min i mørket, trenger råd! Kan vel legge til at min misliker dekken sterkt, så helst tips utenom dekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Du får jo sånne refleks halsbånd med slike "pigger" ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med selen jeg har. Den har også refleks på sidene samt på hele brystbåndet, som du ser nedenfor: Det er denne selen. http://nettdyret.no/xtreme-sele-teflon-rod-14681.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 (endret) Bruker refleksvest under selen (som også har refleks) samt blinke-dings. Edit: Så nå at du ikke ønsket dekken. Da finnes det som sagt sånne halsbånd med utstikkere i refleks som synes godt i mørket. Ville også brukt blinke-dings. Endret 30. Januar 2014 av Ozzy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Vi har kjøpt tøylereflekser med borrelås og tredd på seler og bånd. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Jeg har akkurat bestilt denne til min der er det innsydd refleks hele veien, vet ikke hvor godt det vil vises på langhåret hund, men antar at det vil vises like godt/dårlig som andre seler med refleks. Hurtta sin y sele har også sydd inn refleks langs hele. Ellers finnes det jo rene refleksseler som dette Eller så har du jo andre alternativ som non stop free motion trekksele den har reflekser langs sidene. Du får også kjøpt blinkende lys du kan henge på sele eller halsbånd, du får kjøpt halsbånd som blinker også, men det tror jeg ikke vil vises spes godt på din hund. Og du får kjøpt "tape" eller som simira foreslo tøylereflekser som du kan feste på ting selv. Bånd med god refleks er jo også et godt (tilleggs) alternativ som lyser opp godt. Edit: Kom på at jeg har vell sett seler med lys i også, det burde vært et bedre alternativ for deg enn halsbånd med lys, prøv og søk på LED harness på ebay feks, koster ikke mange kr stort sett. Edit 2: Dekken er nok det enkleste alterativet da, for du må antagelig ha på en del for at det skal vises fra alle kanter da noe uansett vil forsvinne i pelsen. Det finnes jo mange typer refleks "dekken" også da, trenger jo ikke ta heldekkende om dere ikke liker det, bare noe som ligger litt mer "utenpå" enn feks sele eller halsbånd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Dette er et eksempel på de jeg tenkte på, men du får de med flere "armer". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Takk for tips alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts