Linnrenate Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Skrevet 28. Januar 2014 Min vakre corgivalp Spock trenger litt sosialisering. Han er 4 måneder, så gjerne en yngre hund men det er selvfølgelig ikke noe krav. Han er ivrig og leken men veldig snill. Vi bor på Kjelsås. Noen som har lyst til dette? Siter
simira Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Skrevet 28. Januar 2014 Martine har vel en valp på noenlunde samme alder ved Myrerjordet. Siter
Elita2005 Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Hei! Vi har en 7,5 måned gammel kooiker, om det kunne være av interesse, så send gjerne en pm!:-) Vi bor ved Solli! Siter
Martine Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Jeg har en collievalp på 4 mnd Bor på Kjelsås, ved Myrerjordet som @simira skrev Siter
Anette Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Min vakre corgivalp Spock trenger litt sosialisering. Han er 4 måneder, så gjerne en yngre hund men det er selvfølgelig ikke noe krav. Han er ivrig og leken men veldig snill. Vi bor på Kjelsås. Noen som har lyst til dette? Så bildet deres i corgi norge gruppen jeg er et par ganger og møter Martine med Stella på eh.. myrerjordet, er det der vi er @Martine? jeg vet ikke helt jeg. jeg kjører til kjelsås og parkerer og lar de leke har en welsh corgi cardigan så kanskje vi alle tre kunne tatt en leke tur en dag? 1 Siter
Martine Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Så bildet deres i corgi norge gruppen jeg er et par ganger og møter Martine med Stella på eh.. myrerjordet, er det der vi er @Martine? jeg vet ikke helt jeg. jeg kjører til kjelsås og parkerer og lar de leke har en welsh corgi cardigan så kanskje vi alle tre kunne tatt en leke tur en dag? Ja, Myrerjordet høres bra ut Siter
Recommended Posts