LØJ Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Må legge ut litt bilde av den håpefulle også. BabyApp (han elsker Tempurpute og har fått en helt egen som han bruker når han sover...HVA, sa noen bortskjemt?) Se så liten Panda og App fant fort tonen og det tok ikke mange dagene før de jobbet på lag:To hvite tar en svarting! Men Dingsen får også gjennomgå Oi, se det svømmer godbiter i vannet Hilser på hestene og sauene (han har hilst på gris/villsvin men det har jeg ingen bilder fra ) Er med på jobb, inne i regikontroll-rommet Godbitsøk i flishaugen Fikk regndress her om dagen Trøtt gjeng Bare søt 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Så fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 UnghundApp i morgensol SoveApp i kjent bulldogstil 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Guri så nydelig jeg har liksom lagt fra meg am.bull totalt (var under sterk vurdering i en periode), men når jeg ser bilder av hundene dine melder lysten seg litt igjen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Nydelige, begge to! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Kjekk ung herremann det der Ambuller er flotte altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Etter at vi mistet Dingsen har det vært litt trist og stille her, men det gjelder å ikke grave seg ned i sorg når du har en aktiv unghund med lopper i blodet. Har funnet noe i enden av sporet Jepp, favorittleka (skjerf fra H&M til 50 kr, billig i drift den karen her ) Fikk besøk av noen halvsøsken (bilder tatt av Linn B. Hansen) *dele opp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Halvsøster CandyShop ble igjen ett par uker før hun skulle videre til det store utland. Ambullvalper står, som kjent, aldri stille og når jeg kun har mobilkamera blir bildene litt så som så... Hæ!?! Er det ikke lov å tygge på sko? Leke, leke, leke, leke, leke, leke, leke.. Feirer 17.mai *dele opp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Passet søstra til Dingsen i en måned som ikke var så spennende i følge App, da frøkna kun hadde en interesse i livet og det er mat. Her ligger hun i overgangen stue/kjøkken med hodet i kjøleskap-retning.. Presenterer en del av et lappeteppe som er en gave til en kollegas 30-års dag Og vi har løpt venstresvinger Tilslutt et bilde av lillesøster som har vært hos oss en og en halv uke nå (hmmm...hvordan ta bilder av en hvit og en mørk brindle hund med mobilkamera?) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Han er så nydelig! Lenge siden sist du la ut bilder nå! *hint hint* Han er akkurat sånn jeg synes de skal se ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Så flott! Ja flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Næ så hyggelig med fanklubb!! Ja, var visst en stund siden sist Er lett å be så legger ut litt (dårlige) mobilbilder fra div turer i det siste: På tur i Narnia's dype skoger Denne falt plutselig ned fra himmelen en dag så jeg tok den til meg... Så søøøt (App hadde flisa opp en negl så derfor potesokk) *dele opp* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Vider frem nye Zero DC selen. Blir litt klumpete i nakken når han har hodet opp... Men ikke når vi er på musejakt under snøen Go'gutt Hade for denne gang 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Godklump! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Flott gutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 *sukk* sååå fin altså! Og den som falt ned fra himmelen var og fin, er det din den og? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Tenk å være så fin! Nå lurer jeg litt på hvor langt inne i skogen oppå en topp er, for disse kunne jeg tenkt meg å hilse på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 25. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Aww..så hyggelig med så mye koselige tilbakemeldinger Han er verdens kuleste hund, nettopp rundet 20 mnd og full av hyss Veldig sosial og lite eller ingenting samkjønnsagro. Glad i å trene men som riktig ambull er han ganske umoden og fjollete, som kommer til syne når konsentrasjonen blir strukket for langt. Vi kosetrener LP, RL, spor i forskjellige former, trekker kjetting (uten ambisjoner i WP da pappa tross alt vinner alt ). Og som jeg sa til oppdretteren hans; hadde jeg drevet med oppdrett så hadde jeg vært fullstending kennelblind hva gjelder denne hunden. I LOVE him!!!! @Lola Pagola: takk og takk Ja, frøken Prikk har helt plutselig og veldig tilfeldig blitt min. Hun er 1 år yngre enn Appe-mann og ei innmari forsiktig frøken men har etter de få ukene hun har vært i hus blitt mitt lille frimerke. Og hun fant veien rett inn i hjertet mitt @Teserere: takk Vi bor på Siggerud og du er hjertelig velkommen hit, eller så møter vi dere mer enn gjerne da jeg har beundret frøkna di leeeenge Vi bor inne i skogen med tusner på tusner av stier i nærheten. Og jeg jobber i Oslo, så er mobil... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Jaa! Da får vi til det i løpet av våren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Må skryte litt AA/HD: 0/B (NKK) Rygg/skuldre/knær: UA PennHIP: 0.28/0.22 (over topp 10%) 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Finiger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 Grattis med gode resultater 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 17. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Grattis med gode resultater Takk Jeg er kjempe fornøyd med den PennHip'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 FOR en nydelig bulldog! Jeg har alltid tenkt de har underbitt, klumpete og mega-rynkete allemann, men kjempesøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 FOR en nydelig bulldog! Jeg har alltid tenkt de har underbitt, klumpete og mega-rynkete allemann, men kjempesøt! Takk Han er jo seff den beste hunden ever! Og som ekte bulldog har han et lite underbitt, men amerikanerne er jo noe mer funksjonelle enn den gjense bulldog. I hvertfall standard typen *dukker for eventuelle flygende gjenstander* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts