Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Verdens vakreste, fineste, kuleste og beste. Herregud,jeg er så glad i den bikkja at jeg nesten dør på meg 12 1/2 år har han rukket og bli, vi håper vi får noen år til! Fineste Stina <3 Er bare snill og god, men med mange rare meninger Selvsagt den fineste zoien i verden (og antageligvis den eneste som lider av snødepresjon), 9 år ung Lille Ditatrollet! Nyeste tilskuddet i familien. Blir nok boende hos søster og meg permanent, selv om hun eeeegentlig er mamma sin (det var Stina også ). Livet er herlig og alt er magisk. Snø er mest magisk av alt, tett etterfulgt av kleshengere i tre. Dita har blitt 9 måneder alt (herregud som tida flyr!). 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Salo og Stina er selvsagt godt gift. Dette er bryllupsbildet. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Jeg har aldri sett borzoi-valper før, trur jeg! Sååå fin! (Ja, de er valper helt inntil en ny valp kommer...) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 248950_10150654257160644_662578_n.jpg Salo og Stina er selvsagt godt gift. Dette er bryllupsbildet. Fantastisk bilde! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Jeg har aldri sett borzoi-valper før, trur jeg! Sååå fin! (Ja, de er valper helt inntil en ny valp kommer...) Ja Ikke rart at mamma ikke får henne igjen, vel? Faren nå, er at denna valpen var så fryktelig grei å ha med å gjøre, så jeg mååå vel egentlig ha en til.. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Skrangleverk Jeg er rimelig elendig på alle typer ski, tryner ca hele tiden. Tryninga mi er vel omtrent det eneste lyspunktet i tilværelsen for den snødepresive Stina, da kan hun nemlig le og sitte på fanget. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 For noen herlige hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Salo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Salo I know Han er en once in a lifetime-hund Se på det trynet. a! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 I know Han er en once in a lifetime-hund 206779_10152417285540204_621353849_n.jpg Se på det trynet. a! Også er han så kul! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Stakkars stakkats Stina! Og nydelige er dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 De er herlige! Og du er så heldig som får leve med en eldre herre . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Vakre hunder du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 I know Han er en once in a lifetime-hund 206779_10152417285540204_621353849_n.jpg Se på det trynet. a! Jaaa føler det samme om min Casper... <3 Dalmatinere er fantastiske, rett og slett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Overraskende at Stina kan være så pysete og så rå (i LC, for eksempel) i en og samme hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 27. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Overraskende at Stina kan være så pysete og så rå (i LC, for eksempel) i en og samme hund I know! Rare, rare dyret (Foto: Cilje A. Moe) Over mållinja i EM, har filla i kjeften på andre sida Snøtortur 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Viktig å slikke på ting man ikke helt vet hva er Glad gutt halvannen måned etter ryggmargsprolapsoperasjon Stina er en ordentlig jævel Isdanseren Dita 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 På tur i djupsnø i dag, noen er mer fornøyde enn andre Sutra når hun ikke hylte, herregud for en drama queen.. Dita ELSKER snø, dessuten er det veldig viktig å ta stikkprøver hele tiden. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Stina er noe av det vakreste jeg har sett, så jeg tok jo ca hundre bilder da jeg traff dere i sommer…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Stina er noe av det vakreste jeg har sett, så jeg tok jo ca hundre bilder da jeg traff dere i sommer…. Ikke helt uenig Forbaska synd at det ikke ble noen valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Våkna av at Dita hylskreik i går, hun hadde satt noe i halsen, så da bar det i all hast på NVH. De fant ingenting, heldigvis. Hun ble lagt i narkose for første gang, og jeg lar med fascinere. Er det bare zoier som ser så kørka ut under oppvåkning? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Haha, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Måtte bare like hvordan de så ut der, fint at det gikk bra! Aldri sett noe liknende, nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Stakkars Dita! Bra det ikke var noe da. Hvis vi noen gang får oss eget hue og stor hage SKAL jeg ha en borzoi (selvom sambo ikke er noe fan ). Dem er så utrolig flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 12. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Veldig valpesjuk om dagen, valpetida har gått så altfor fort, straks 11 måneder, jo! Inntil vi får kjøpt hus, så er det inntakstopp, så får nok nøye meg med å se på valpebilder.. På tur med bestevenninna påtimånedersdagen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts