Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd (Str 40 cm) kjøpes


Kaja
 Share

Recommended Posts

Kjøpte to slike av JeanetteH, som ble litt for store for myndehalser. Jeg har ikke målt det, og vet ikke størrelse, men om det skulle passe og du vil ha, kan du få billig. Jeg ga bort det ene til en bruker der hvor jeg jobber som har hund og trengte et halsbånd, så har ett igjen.

35d0n79.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor kan den bli? :) jeg syns 40 cm høres lite ut for en 7 mnd gammel vorsteh men det var det opppdretter sa:p

Det blir 55 cm på det videste.

Har også et helt nytt paracord halsbånd, i helstrup til salgs. Det også er 55 cm på sitt bredeste. Dette har Psycholynx her inne laget. Jeg tar 250 kr for det fordi det er helt nytt.

C2B7FCA2-3A91-4C63-AE58-1A53290AF8B3_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Bra du spør. Måtte jo se å måle halsbandene og det største som er et halvstrup som jeg syntes var litt i det største laget siden dem har løpt mye løse ble målt til 53 cm. Jeg har hatt tispe på 62 høy og ca 30 kg. Og kroppen var ikke så feminin av seg. Et annet som jeg har brukt til henne var på 47 og det satt fint. Kommer ann på hvor mye han legger seg ut men ville ikke tro han ble alt for stor.

Ser forresten at det jeg bruker nå er på 47.

Hihi enten begynenr jeg å bli for gammel eller ?????. Ser at jeg har halsband på rundt 50 alle soom er brukt til alle tre vorsteh hundene. Så jeg ville hatt et i 40 et i 45 og et i 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...