Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta Pro jakke selges


Recommended Posts

Har bestemt meg for å selge Casper sin Hurtta Pro jakke, da den ikke passer ham 100%. Grunnen til det er at den går såppas langt bak under magen at den kiler borti tissen hans med mindre jeg tar på ham sele og får dratt jakken litt forover (ser at det går langt bak på bildet under). Så siden jeg har så mange dekken nå, er det synd at det bare ligger og slenger her.

Jeg vil si det passer best til en hund av dalmatiner-tispe størrelse (altså rygglengde under 60cm), for det er et ypperlig tispedekken, siden det dekker såppass bra under. Det er også vanntett (har ikke prøvd det i pissregn, men han har iallefall ikke blitt våt når det har småregnet/mildvær og snø. Passer nok andre hannhunder enn Casper og, han har det med å få det problemet med dekken.

Alt i alt et veldig bra dekken synes jeg, liker spesielt at det dekker bryst og front så godt.


Størrelse: 60 cm
Farge: Brungrønnlig med rød innside.
Stoff: myk og deilig fleece, som er vanntett
Tilstand: Pent og lite brukt.
Annet: kan strammes i hals og midje. Strikk til beina. Refleks på sidene.
Pris: 399 + porto,evnt gi bud (befinner seg i Lillehammer). Vasker det før salg, men blir nok igjen litt dalmatinerhår på innsiden. Tillegg på 100kr for manuell fjerning med pinsett :lol:

hurtta_pro_windstopper.jpg

pilking-pa-mjosa-catajudithane-018.jpg

pilking-pa-mjosa-catajudithane-028.jpg

page.jpgfargene er ikke riktige her, det er ikke så mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som utstyrsfanatiker ble jeg veldig frista, men vet ikke om jeg synes det ble vel dyrt. Er også usikker på om den blir for stor til Prima

Lov å prute. Har fått et bud på 200, men det blir for lite, da sparer jeg den heller til jeg får bruk for den en gang. Mulig den blir for stor, hvor stor blir en jaktgoldentispe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell for liten til nikis?

Ja det tror jeg. eller altså, de blir sikkert litt for kort i ryggen kanskje, de stroppene blir litt stramme på Casper, så bruker dem ikke, men samtidig så kommer den ikke til å gå på tissen hans, så som jakke vil den nok passe kan jeg tenke meg. Men ideelt skulle den nok vært til en dalmatinertispe altså, så den er nok ikke helt Nico-størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi 300kr for den?? Hadde passet gamlemor bra da hun har noen muskler mellom forbeina som er au og trenger varme ;)

Må trekke det tilbake ;)

Er hos mamma nå og viste hun jakken, og da ble hun veldig opptatt av at hun ville kjøpe helt ny til Chicka, så hun slapp dalmis hår og kanskje tusse flekker under magen, og jeg vil ikke akkurat si nei om hyun vil det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...