Poter Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Kar (som i "Førr en fin kar!") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Stemmer for Krutt eller Kaliber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Rusk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Nurket Kongle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Hey, spennende med vorsteh! Vet ikke om jeg har noen gode navneforslag men eks: Rapid Det var vel eneste på lista mi som som ikke var navn. Eller jo, Toppris, passer jo til brun vorsteh med små hvit prikker. Haha, Rapid liker jeg, men det er så tungvindt å si. Jeg liker enkle (unormale) korte navn Kua og kalven Jeg foreslår Krutt, siden det er en jakthund Krutt står på listen! Kar (som i "Førr en fin kar!") Kar var kult, det fører jeg på listen. Mio ligger fortsatt øverst, vet ikke hvorfor men jeg liker det! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Knerten, som nevnt i andre tråden. Fordi det passer sammen med Kua, og ikke kommer til å bli noen knert. (evt fordi han skal brukes til knerting?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Jeg stemmer for Mio! For et fantastisk fint navn a gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Rapp eller kjapp kan jo også være fine navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts