Kaja Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Jeg trenger forslag til navn som ligner på Marlo, da hunden som heter Marlo og kan navnet sitt "må" få ett nytt Han er ikke helt voksen, men kan nok navnet godt EDIT: Tror vi går for nytenking her, hva skal vorsteh hannen på 7 mnd hete? Jeg liker "rare" originale navn. Ikke menneskenavn. Shoot sonen, med all deres kreativitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Mario? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Er vel ikke så stort problem å bytte til noe helt annet? =) Svigemor kjøpte en 6år gammel Dachs som het Pontius og hu bytta til Daffy uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Karlo Lalo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Er vel ikke så stort problem å bytte til noe helt annet? =) Svigemor kjøpte en 6år gammel Dachs som het Pontius og hu bytta til Daffy uten problemer. Nei sikkert ikke. Men vil tro det er lettere med inkalling og slikt på noe den allerede kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Nei sikkert ikke. Men vil tro det er lettere med inkalling og slikt på noe den allerede kan? Det tror ikke jeg, mine hunder reagerer på hva som helst, de skjønner hva jeg vil, kjenner igjen toneleiet og kroppsspråk sikkert og masse andre greier som de plukker opp. Og har han allerede lært konseptet innkalling så vil det i verste fall ta et par repetisjoner før han lærer ny "komando".. Ikke at det er noe galt og finne et navn som ligner på marlo, men om det skal byttes uansett så er det vell like greit og bare ta det man vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Det tror ikke jeg, mine hunder reagerer på hva som helst, de skjønner hva jeg vil, kjenner igjen toneleiet og kroppsspråk sikkert og masse andre greier som de plukker opp. Og har han allerede lært konseptet innkalling så vil det i verste fall ta et par repetisjoner før han lærer ny "komando".. Ikke at det er noe galt og finne et navn som ligner på marlo, men om det skal byttes uansett så er det vell like greit og bare ta det man vil? Kanskje jeg skal det da, jeg finner ingen jeg liker som ligner haha 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Kanskje jeg skal det da, jeg finner ingen jeg liker som ligner haha Jeg ville iallefall gjort det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Solo toller lød best: "Fiskepudding!" en periode det var godbitfavoritten Ellers lyder hundene her desidert lettest: "Godteri!" Vet ikke, jeg." Hva heter den søte hunden din da Kaja?" "Godteri" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Solo toller lød best: "Fiskepudding!" en periode det var godbitfavoritten Ellers lyder hundene her desidert lettest: "Godteri!" Vet ikke, jeg." Hva heter den søte hunden din da Kaja?" "Godteri" Haha, er det nå jeg skal si at ponnien jeg hadde før het Godis? Hun hadde det forferdelige navnet Golbahar, det ble Godis! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Voro (Foro) Combo, kombinasjon av jakt- og familiehund kanskje? Moro. Tempo. Kommando. Pronto. Bravo. Banjo. Torpedo. Pinto - En flekkete type hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Hey, spennende med vorsteh!Vet ikke om jeg har noen gode navneforslag men eks:RapidDet var vel eneste på lista mi som som ikke var navn. Eller jo, Toppris, passer jo til brun vorsteh med små hvit prikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Skal du ha ny hund? Hvem, hva, hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Snyfjellet hund Benedicte Men navn: Volo Sarek Kuling Bixit Houdini Yr Tøff Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Mac Tempo Solan Jazz Tango Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Snyfjellet hund Benedicte Snyfjellet`s TV Marlo? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Snyfjellet`s TV Marlo? Stemmer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Marlo kan jo være være innkallingsordet ditt På navn har jeg egentlig ingen tips, men jeg tenker jo at det må passe med kua, så jeg ville kalt han for Kalven eller Hesten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Marlo kan jo være være innkallingsordet ditt På navn har jeg egentlig ingen tips, men jeg tenker jo at det må passe med kua, så jeg ville kalt han for Kalven eller Hesten Haha:p slike navn liker jeg:p 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Marlo kan jo være være innkallingsordet ditt På navn har jeg egentlig ingen tips, men jeg tenker jo at det må passe med kua, så jeg ville kalt han for Kalven eller Hesten Kua og kalven Jeg foreslår Krutt, siden det er en jakthund 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Navnet trenger ikke å ligne i det hele tatt, jeg har byttet navn på to hunder og det gikk helt fint Fra Shantos til Felix og fra Werner til Ike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Kaliber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 KALVEN eller HESTEN 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Gamp(en) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Trøkk Stegg Makro Dennis Ellers liker jeg godt Marco. Veldig fin og flink KV som het det i sin tid Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts