Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på utleiehytter


Gro
 Share

Recommended Posts

Er helt enig med deg at telt er topp! Jeg elsker teltlivet, til tross for tyngre sekk :ahappy: Det er en grunn til at jeg har svidd av altor mye penger (igjen) på et nytt telt... :icon_redface:

Men jeg synes også innimellom det er veldig deilig å være på hytte, spesielt dersom jeg skal gå med andre som ikke har det minste lyst til å sove i telt. Da er det litt stusselig å måtte holde seg i teltet, mens de andre sitter inne, og samtidig være begrenset i turmuligheter pga av "hyttefolket". Så at DNT nå legger bedre tilrette for at hunder skal få det trivelig på hyttene sine, synes jeg er flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da blir det uaktuelt å bruke noe DNT hytte for oss. Vil beskrive det som svært lite hundevennlig da jeg ikke er villig til å ha mine sovende i et vedskjul og ute kan de ikke sove! :/ Samme gjelder "

For det første så er jeg på tur med hunden min og forventer da å ha hundene sammen med meg, også på kvelden etter en lang dag. Og for det andre så har jeg dalmatiner, ett dekken duger ikke... I mitt

"Tillatt med hund" betyr i hodet mitt noe helt annet enn et vedskjul. Jeg ville blitt rasende om jeg hadde gått hele dagen og kommet til et slikt sted. Og nei, jeg trenger ikke å ha hundene i senga sa

I området jeg bor er det mange hytter som man kan leie, som også er for hunder. Er kjempeflotte turmuligheter rundt de fleste av hyttene http://www.skjak-almenning.no/hytter-i-skj%C3%A5k-almenning/hytteliste.html
og på generelle regler står det bl.a: Har du med deg hund er desse velkomne på våre hytter http://www.skjak-almenning.no/hytter-i-skj%C3%A5k-almenning/info-og-prisar.html

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...