Ingvild Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hvem skal til Bø? 22.-23. februar. Ordinær elektronisk frist 20. januar, forlenget frist 3. februar. Dommerlister: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Boe3.pdf Jeg har litt lyst til å melde på for å prøve oss på stor-cert, men som vanlig er jeg litt i beit når det kommer til transport til utstillingen. Bø er virkelig ikke verdens enkleste sted å ta seg til kollektivt grytidlig en lørdag morgen. Jeg lurer derfor på om noen tilfeldigvis skulle ha plass til meg og min lille kelpie. Bor i Ås, men kan evt ligge over i Oslo (Carl Berner) og plukkes opp der. Derfra går det buss døgnet rundt, så kan komme meg til f.eks. Oslo S eller andre mer praktiske steder. Vi stiller på lørdag og får sannsynligvis tidlig oppmøtetid. Betaler en slant som takk for skyssen og kan evt være sjåfør et stykke av veien. Ikke minst er jeg en veldig hyggelig og blid passasjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg har meldt på Shy. Men husker ikke om jeg har avtalt å ta med meg noen andre. *r* Og det er litt omvei om vi har tidlig oppmøte. Da kjører jeg hjemmefra kl 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg meldte på guttungen i går . Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*. .... også trenger jeg vel muligens pass til liten valp den dagen... Lille blomst er jo for ung til å få lov til å komme inn på utstillingen, og det er helt uaktuelt å ha henne i bilen - det kan fort bli kaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente hjemme for trollbolla. Imouto er i sinnssykt god form (som vanlig) og i full pels (heller uvanlig ift timing på NKK-utstillinger), så vi prøver oss på storcert igjen med friskt mot. Som vanlig (trur jeg skriver dette hver gang, men det bidrar kanskje til manifestasjonen?) står hun for championat i både Sverige og Norge. I tillegg skal jeg stille faren til Imoutos framtidige barn, som er både dansk, svensk, portugisisk og japansk champion, så det hadde jo vært stas om de begge tok certet denne dagen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Vi skal ikke hit heller vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jepp. Oliver, Arya og hm. Kanskje Simi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 kl 4 For å reise på u.t.s.t.i.l.l.i.n.g... "Ja" svarte hun som om det var den mest naturlige ting å gjøre i hele denne verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Usikker, men nært barndomshjemmet da, så må vel vurderes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg har meldt på Shy. Men husker ikke om jeg har avtalt å ta med meg noen andre. *r* Og det er litt omvei om vi har tidlig oppmøte. Da kjører jeg hjemmefra kl 4 Du kjører vel gjennom Oslo? 31-bussen går fra Carl Berner hver halvtime hele natta gjennom, så det er ikke noe stress for meg å komme meg ned til f.eks. Oslo S eller Skøyen og bli plukket opp langs E18 altså. Men det forutsetter selvfølgelig at du ikke allerede har avtalt med noen andre. Jeg meldte på guttungen i går . Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*. Det blir kanskje litt vel intimt ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg burde med Pi, jeg skal sier hodet, jeg bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Kan hende vi stikker opp og sosialiserer litt for jeg har ingen å stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg meldte på guttungen i går . Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*. ... også trenger jeg vel muligens pass til liten valp den dagen... Lille blomst er jo for ung til å få lov til å komme inn på utstillingen, og det er helt uaktuelt å ha henne i bilen - det kan fort bli kaldt. Hvis vi har forskjellige dager så synes Jäger og jeg at du kan slippe av blomsten din her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hvis vi har forskjellige dager så synes Jäger og jeg at du kan slippe av blomsten din her Haha, det har jeg foreslått for leeeenge siden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hvis vi har forskjellige dager så synes Jäger og jeg at du kan slippe av blomsten din her Haha, det har jeg foreslått for leeeenge siden! Jeg simpelthen elsker slike løsningsorienterte venner altså . Det hadde vært aldeles supert om lille blomst fikk tilbringe dagen sammen med Jäger'n, tror jeg - og jammen hadde du sett - gruppe 1 går på lørdag og gruppe 2 på søndag!!!! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Du kjører vel gjennom Oslo? 31-bussen går fra Carl Berner hver halvtime hele natta gjennom, så det er ikke noe stress for meg å komme meg ned til f.eks. Oslo S eller Skøyen og bli plukket opp langs E18 altså. Men det forutsetter selvfølgelig at du ikke allerede har avtalt med noen andre. Det blir kanskje litt vel intimt ja. @Arkan har jeg avtalt noe kjøring med deg til Bø? om ikke får Geo plassen. (Og litt Ingvild også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Nei, jeg skal ikke til Bø. Reise 4 om morgenen er mer galskap enn jeg har i meg nå Så da kan du fylle opp med Geo og Ingvild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Nei, jeg skal ikke til Bø. Reise 4 om morgenen er mer galskap enn jeg har i meg nå Så da kan du fylle opp med Geo og Ingvild Da har vi plass til Geo, og litt @Ingvild fra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Da har vi plass til Geo, og litt @Ingvild fra Oslo. Yay!!! Da skal jeg bare høre med overnattingsverten min at det går bra at jeg ligger over, så melder jeg på Geo. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg skal melde på Anya var planen, ikke noe å hente, men det er så nærme og det er tradisjon 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg prøver å overtale gubben til å melde på Løsti Ikke noe å hente, siden hun bare er knøtt ennå og ikke jaktpremiert, men jeg vil så gjerne se henne ifht til andre Nå skal vi til Hof i starten av februar da, så det kan hende at gubben mener det er nok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Kommer begge dager j da. Skal tradisjonen tro være i dugnadsgjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Og dersom Toril skulle ombestemme seg så kan lille blomst få være her! Nora og Fredrik er påmeldt Jäger må vi se an pelsen litt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg planlegger å stille Grumpy på lørdagen ( ) og starte LP på søndagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg melder på Foenix i håp om at hun da er veldig drektig, men fristen går ut før UL, så da tenker jeg som så at hvis jeg ikke melder på går hun tom, og om jeg melder på er hun drektig. Ikke sant det fungerer sånn? En veldig billig forsikring for å sikre seg valper, i så fall... Men jeg har også takket ja til å være ringsekretær den dagen berner ikke dømmes, så om de trenger en ekstra person den ene dagen (de foretrekker de som kan jobbe begge dager), blir det Bø-tur uansett. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Og dersom Toril skulle ombestemme seg så kan lille blomst få være her! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts