maysofie Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Hvem skal når? Forresten, noen som har ringfordelingen? Finner den ikke igjen Siter
turbobensen Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Jeg skal med begge sheltietrolla, begge dager:)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Pm er på Fbook i utstilling 2013 gruppen. Kan linke når jeg er på jobb. Jeg kommer begge dager med pi og hundegodt har stand :-) Siter
HHC Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Så sjalu, fordi det er et fantastisk underlag i hallen 1 Siter
yurij Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Så sjalu, fordi det er et fantastisk underlag i hallen Hvordan fantatisk? Siter
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Hvordan fantatisk? ufattelig mykt og godt gressunderlag med kuler, dvs herlig og flott underlag å løpe på og ikke hardt betong underlag! 1 Siter
HHC Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Hvordan fantatisk? Akkurat hva Anette sier ufattelig mykt og godt gressunderlag med kuler, dvs herlig og flott underlag å løpe på og ikke hardt betong underlag! Siter
Mumle Mu Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Siste gang i valpeklasse, tida flyr 1 Siter
SusanneL Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Hadde så lyst - men synes det ble litt for langt (for en "sånn liten" utstilling) når vi får ørti andre myye nærmere i nærmeste fremtid (Hellerudsletta og Letohallen). Litt ekstra dumt at man ikke meldte på når det atpåtil er en flott hall med supert gulv - sånne burde man jo så absolutt støtte... Men blir spennende å høre om det kommer noen beardiser dit - og resultatene til alle de fine sonenhundene! Lykke til! Susanne Siter
Anilex Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Kjempesynd at det er så mange som ikke har orket å ta turen nedover til Langesund. En ting er det gode underlaget, men det er også romslig i hallen. Ingen trengsel, og gode muligheter til å få varmet opp hunden før en skal i ringen. Jeg syntes det skal bli spennende med en utstilling et annet sted enn Letohallen. På søndag er det bare 450 påmeldte hunder, så det er i tillegg store muligheter for gode resultater for de som har meldt på! Jeg gleder meg i alle fall! P.S. og gruer meg, da jeg har en fjott som står for championatet... Siter
maysofie Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Har dessverre ikke PM for søndag ettersom vi ikke er påmeldt 1 Siter
SFX Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Vår raseklubb takket nei til å være med på denne utstillingen, da Sandefjordhallen har blitt for trang, liten og ugunstig for oss. Det skal kuttes ned på utstillinger for berner, og da røk de. Men nå som de har flyttet til en bedre hall, kommer vi tilbake i 2015 - og jeg vet at bernermiljøet i Agder, Telemark og Vestfold er glade for å få en utstilling nærmere enn det Letohallen er. Jeg kan se for meg gode påmeldingstall for vår rase neste år. Siter
HHC Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Kjempesynd at det er så mange som ikke har orket å ta turen nedover til Langesund. En ting er det gode underlaget, men det er også romslig i hallen. Ingen trengsel, og gode muligheter til å få varmet opp hunden før en skal i ringen. Jeg syntes det skal bli spennende med en utstilling et annet sted enn Letohallen. På søndag er det bare 450 påmeldte hunder, så det er i tillegg store muligheter for gode resultater for de som har meldt på! Jeg gleder meg i alle fall! P.S. og gruer meg, da jeg har en fjott som står for championatet... Kjempesynd! Til sammenligning fikk jo retrieverklubben 300 stk med egne raser + all breed valpeshow. Håper de klarer det greit økonomisk likevel (hvilket de burde, gikk greit for oss) for det koster jo med slike haller, uansett hvor bra de er på alle andre måter Siter
Nella Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Noen som har oversikt over søndagen? Skulle sett når chihuahua og dalmatiner skal og i hvilken ring Siter
Jankaa Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Kommer begge dager, har en liten anorektisk Malle som står for championatet. 1 Siter
Anilex Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Noen som har oversikt over søndagen? Skulle sett når chihuahua og dalmatiner skal og i hvilken ring Dalmatiner : ring 5 kl 10.00 (bedømmelsen i ringen starter 10.00 og dalmatiner er nr 8 i ringen. Chi : ring 7 kl 12.00 (korth valp, korth, langh valp, langh) 1 Siter
Anilex Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Vår raseklubb takket nei til å være med på denne utstillingen, da Sandefjordhallen har blitt for trang, liten og ugunstig for oss. Det skal kuttes ned på utstillinger for berner, og da røk de. Men nå som de har flyttet til en bedre hall, kommer vi tilbake i 2015 - og jeg vet at bernermiljøet i Agder, Telemark og Vestfold er glade for å få en utstilling nærmere enn det Letohallen er. Jeg kan se for meg gode påmeldingstall for vår rase neste år. Ja i 2015 så kommer Sandefjord til å arrangere sammen med Tønsberg HK, så da blir det også dobbeltutstilling der. Pinscherklubben har nok med å arrangere to spesialer til neste år Siter
Stine Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Jeg er glad jeg ikke skal, for mine har ikke "oppdatert" kennelhostevaksine. Siter
Nella Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Dalmatiner : ring 5 kl 10.00 (bedømmelsen i ringen starter 10.00 og dalmatiner er nr 8 i ringen. Chi : ring 7 kl 12.00 (korth valp, korth, langh valp, langh) Tusen takk Siter
maysofie Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Noen som har dratt nedover idag som kan si noen om veien og tid? Overkommelig? Siter
Anette Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Noen som har dratt nedover idag som kan si noen om veien og tid? Overkommelig? Går litt saktere men helt ok. Brukte en halvtime mer fra Tønsberg og ned. Venstre felt var for det meste dekt av snø. Vi kjørte mens det Snødde tett. Siter
maysofie Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Går litt saktere men helt ok. Brukte en halvtime mer fra Tønsberg og ned. Venstre felt var for det meste dekt av snø. Vi kjørte mens det Snødde tett. Aah, opp tidlig da FORRESTEN, noen som kunne tenkt seg til å handle!? Siter
Recommended Posts