Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund spiste på ansiktet til bevisstløs eier


MiO
 Share

Recommended Posts

http://www.tv2.no/2014/01/07/nyheter/utenriks/utrolige-historier/5204437#.Usv2XbT5a_t

"

Bestemoren Wendy Hamriding (53) ramlet i desember 2011 ned trappa i sitt eget hjem, etter å ha drukket ei flaske vodka.

Hun ble liggende bevisstløs på gulvet i to timer. Da spiste hunden hennes Cassie opp det høyre øyet hennes, samt beinvevet rundt øyehulen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer alltid på hvor sultne de hundene som spiser på ansiktet til eierne sine må ha vært, jeg. Jeg føler meg meeeeget trygg på at mine bikkjer ikke ville spist på meg fordi jeg lå livløs et sted noen timer. Ikke fordi jeg fôrer dem så voldsomt, men fordi de er så kresne.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært blod tilstede er jeg dessverre på ingen måte sikker på at Zima ville latt meg være i fred ... :P Pea derimot, hun ville ikke tatt en bit med mindre hun var døden nær.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært blod tilstede er jeg dessverre på ingen måte sikker på at Zima ville latt meg være i fred ... :P

Nei, det er sant, blod er selvsagt en trigger. Og tårer, hilsen Imouto.

Denne dama har jo falt, så det kan jo hende hun blei blodig, stakkars. :hmm: Jeg husker ei annen dame som hadde tatt piller og lagt seg til å sove, hun fikk jo også spist opp fjeset, uten blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant, blod er selvsagt en trigger. Og tårer, hilsen Imouto.

Denne dama har jo falt, så det kan jo hende hun blei blodig, stakkars. :hmm: Jeg husker ei annen dame som hadde tatt piller og lagt seg til å sove, hun fikk jo også spist opp fjeset, uten blod.

Trivelige dyr man har altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen det gjaldt, ser tydeligvis det positive i elendigheta :P og godt er det... Hun sier hun kuttet ut drikkingen etter hendelsen. Hun bøttet innpå sprit før ulykken, hver eneste dag, og var rimelig alkoholisert. Etter ulykken ble hun tørrlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignende historier som dette har jeg lest om flere ganger før, og jeg tror ikke at sult er motivasjonen bak.

Det var jo en stakkar fyr som fikk hjerteinfarkt på en tur i nabolaget, og hunden hans tygget av ganske mye i fjeset på eieren sin før noen forbipasserende stoppet den. Jeg tror det er en form for stress over at eieren har en sterkt endret atferd, hunden får ikke kontakt og de øker mer og mer i tilnærmingene sine med biting som eskalerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så merkelig med sånne ting jeg, klarer bare ikke se for meg at dyrene skulle begynt å nibble på meg med mindre de var desperat av sult :P Og at hunden begynte å spise på henne etter bare to timer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke har noe med sult å gjøre? Kanskje den har prøvd å vekke eieren ved å skrape på henne og små-bite i henne, så har det eskalert fordi hunden ble engstelig fordi hun ikke fikk liv i eieren sin, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det MacGyver som opererte?

"Etter tre nye måneder, ble tannen operert ut fra øyelokket og sydd inn i øyet. Dermed fungerer Wendys hjørnetann som en øyeprotese. Munnslimhinnen fungerer som en frisk slimhinne på øyeoverflaten, og holde protesen på plass."

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det MacGyver som opererte?

"Etter tre nye måneder, ble tannen operert ut fra øyelokket og sydd inn i øyet. Dermed fungerer Wendys hjørnetann som en øyeprotese. Munnslimhinnen fungerer som en frisk slimhinne på øyeoverflaten, og holde protesen på plass."

Altså fuktighet fra munn til øye kan jeg forstå om det er det de mener, men resten, atte hæ? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

.....ush - men skjønner greia da, jeg tror ikke hunden har spist for å skade, tipper den egentlig bare har forsøkt å få liv i dama og slurpa i seg ett øye og diverse i farta.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt som dette skjedde vist forøvrig her i området også. Kun rykter så skal ikke påstå det er sant. En fyr som døde hjemme i huset sitt, som hadde 2 schäfere, eller maller eller noe slikt. (Tror det var schäfere, de så i hvert fall sånn ut. Kun sett dem på avstand) Som vistnok ble spist på før han ble funnet. Hundene ble avlivet i etterkant tror jeg, da etterlatte ikke ville ha dem/det ikke var noen til å ta over. Der var det nok sult, for det tok en stund før han ble funnet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...