Poter Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Nå har jeg prøvd vichy også, men ingen ting annet enn den blå til biotherm tar svetten min Er den fri for aluminium? Den fra iherb over her, Crystal, har visst aluminiumkrystaller i seg og det er like dårlig. Siter
Wanderlust Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Jeg klarer ikke å kutte helt ut aluminiumsdeodoranter dessverre. Så jeg liker denne: http://m.iherb.com/Alvera-Aloe-Almonds-Roll-On-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/6100 Alvera er ikke testet på dyr og har minimalt med aluminium i seg og den er kjempe billig. Jeg har også prøvd Crystal, men jeg har sensitiv hud som reagerte med utslett og brennende følelse i huden av den dessverre. Synd for jeg har hørt mye bra om nettopp den. Har prøvd den nå, og den har holdt lukt unna, men holder meg ikke tørr. Siter
Gjest Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Er den fri for aluminium? Den fra iherb over her, Crystal, har visst aluminiumkrystaller i seg og det er like dårlig. Vichy er aluminiumsfri - biotherm er med aluminium. Kanskje også parabener? Husker ikke i farta. Men det er jo aluminiumet og alkoholen som tar henholdsvis svetteproduksjonen og bakteriene... Uten de er det lite som fungerer for meg har jeg merket, og nå har jeg prøvd 5 forskjellige merker fra apotek :/ (sebamed funket best, aco nest best, vichy og en med sitronlukt var helt horribelt dårlige pluss en til jeg kan finne navnet på s dessverre ikke fungerte ) Siter
Poter Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Vichy er aluminiumsfri - biotherm er med aluminium. Kanskje også parabener? Husker ikke i farta. Men det er jo aluminiumet og alkoholen som tar henholdsvis svetteproduksjonen og bakteriene... Uten de er det lite som fungerer for meg har jeg merket, og nå har jeg prøvd 5 forskjellige merker fra apotek :/ (sebamed funket best, aco nest best, vichy og en med sitronlukt var helt horribelt dårlige pluss en til jeg kan finne navnet på s dessverre ikke fungerte ) Jeg synes at når man plages mye med svette, så kan man bruke med aluminium enn så lenge til de kommer opp med noen som er gode nok. Vichy ser jeg er testet på dyr, forresten. Så at det var gjort en test på deodoranter uten aluminium. Har ikke lest igjennom hele testen, men skal se nærmere på den senere. Interessant å se. Regner med det er en del som tester på dyr der. Virker vanskelig å finne en som både er ren og som ikke er testet på dyr. Men det var jo noen her som tipset om Forever Living. De er ikke testet på dyr, eller? Siter
trulte Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Yerka fungerer utmerket for meg. Selges på cubus bl.a. Vet ikke om den er testet på dyr da... Siter
Enits Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Skrevet 14. Juli 2014 Jeg synes at når man plages mye med svette, så kan man bruke med aluminium enn så lenge til de kommer opp med noen som er gode nok. Vichy ser jeg er testet på dyr, forresten. Så at det var gjort en test på deodoranter uten aluminium. Har ikke lest igjennom hele testen, men skal se nærmere på den senere. Interessant å se. Regner med det er en del som tester på dyr der. Virker vanskelig å finne en som både er ren og som ikke er testet på dyr. Men det var jo noen her som tipset om Forever Living. De er ikke testet på dyr, eller? Forever living sin er ikke testet på dyr og inneholder ikke aluminium Bare send meg en PM om du ønsker å prøve. 90 dagers garanti også 1 Siter
lucy Skrevet 22. August 2014 Rapporter Skrevet 22. August 2014 Deo-test gjort av Fremtiden i våre hender - http://www.framtiden.no/201408196534/aktuelt/forbruk/deodoranter-kan-skape-antibiotikaresistens.html Jeg tester Sebamed sin for første gang i dag, og kan i hvert fall si at den lukter veldig godt! Frisk og litt blomstrete. Skal snart ut på en god tur, så da får vi se om den funker og Kostet 69,- på Apotek1. 1 Siter
C.J Skrevet 22. August 2014 Rapporter Skrevet 22. August 2014 Sunkost har tatt inn en ny hud- og hårpleieserie som heter dr.Organic. De bruker økologiske ingredienser så langt det lar seg gjøre, tar avstand fra dyretesting og har mange veganske produkter, tilsetter ikke skadelige kjemikalier (ikke syntetisk parfyme, kunstige fargestoff eller parabener) og har flere ulike serier å velge mellom; aloe vera, kokosnøttolje, arganolje, vit. e-enriched osv. Deodorantene er uten aluminium Jeg bruker den med aloe vera og er kjempefornøyd! Siter
Enits Skrevet 22. August 2014 Rapporter Skrevet 22. August 2014 Sunkost har tatt inn en ny hud- og hårpleieserie som heter dr.Organic. De bruker økologiske ingredienser så langt det lar seg gjøre, tar avstand fra dyretesting og har mange veganske produkter, tilsetter ikke skadelige kjemikalier (ikke syntetisk parfyme, kunstige fargestoff eller parabener) og har flere ulike serier å velge mellom; aloe vera, kokosnøttolje, arganolje, vit. e-enriched osv. Deodorantene er uten aluminium Jeg bruker den med aloe vera og er kjempefornøyd! Av ren nysgjerrighet, kunne jeg fått vite hva ingredienslisten sier på den? Siter
C.J Skrevet 22. August 2014 Rapporter Skrevet 22. August 2014 Av ren nysgjerrighet, kunne jeg fått vite hva ingredienslisten sier på den? Ingredienser: Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Zinc ricinoleate, Triethyl citrate, Parfum, Lauryl glucoside/Polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, Glycerin, Cetearyl alcohol, Glyceryl caprylate, Sodium bicarbonate, Polyglyceryl-3 stearate, Sodium stearoyl lactylate, Isocetyl palmitate, Cetraria islandica extract, Glycyrrhetinic acid, Citrus medica limonum oil, Tocopherol/Helianthus annuus seed oil, Chondrus crispus extract, Xanthan gum, Sodium phytate, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Citric acid, Citral, Limonene. 1 Siter
Poter Skrevet 27. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2014 Sunkost har tatt inn en ny hud- og hårpleieserie som heter dr.Organic. De bruker økologiske ingredienser så langt det lar seg gjøre, tar avstand fra dyretesting og har mange veganske produkter, tilsetter ikke skadelige kjemikalier (ikke syntetisk parfyme, kunstige fargestoff eller parabener) og har flere ulike serier å velge mellom; aloe vera, kokosnøttolje, arganolje, vit. e-enriched osv. Deodorantene er uten aluminium Jeg bruker den med aloe vera og er kjempefornøyd! Jeg bruker også den nå og er fornøyd foruten lukta. Siter
Recommended Posts