Djervekvinnen Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Det er lenge siden jeg har lagt ut bilder her, så tenkte at jeg skulle gjøre det nå. Bildene er fra juleferien og været har vært ganske bra! Vi er ganske så raske med å komme oss ut når det er oppholdsvær, for vi har hatt mye uvær til nå. Mørketiden kan være mørk, men også veldig nydelig. De fargene og lyset som er, er spesielt. Og umulig å gjengi med foto (og generelt all fotografering er vanskelig i dårlig lys). Men prøver selv om. Her er vi å går av oss litt julemat Mynte leker i fjæra Hun er da bare så skjønn! Mynte løper og koser seg i fint vær Her er en annen dag med nydelig sol lys i horisonten Nitro storkoser seg på stranda Mye å velge i! Disse plantene er så fiiiine Og ett av Nitro på julaften 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Nydelige bilder, det er bare så fint der! Mitt barndomsparadis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 ÅÅÅÅÅÅ jeg er så misunnelig på naturen du har. Så vakkert Og nydelig hunder, så kul Nitro var på julaften 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Så voksen Mynte er blitt i fjeset Kjempefin! Det er lite som er så vakkert som "mørketidslyset". I så fall kun en lav sol midt på sommernatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 herlighet så fine greyhounds er :-) klatrer oppover på lista! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Å fyyyy søren så fint!!!! Fantastisk natur som du har klart å fange 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Fantastisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Bilde av Nitro på stranda var superfint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Tusen takk for kommentarer. Setter pris på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Nydelige bilder! Elsker virkelig mørketidslys og nydelig natur Flotte hunder har du og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts