Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Hei Kan vi få ny blunke smiley? Synes denne noen ganger blir tolket som overlegen, ironisk smiley, og da ikke alltid blir riktig å bruke, eller den blir tolket feil og jeg vil ha en som ikke kan tolkes slik, en sånn god gammeldags ; ) smiley 3 Siter
xxx12345 Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Denne kanskje? Eller denne? Siter
Guest Yellow Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Blunkesmiley generelt kan jo bli tolket på den måten, også ";-)" Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Blunkesmiley generelt kan jo bli tolket på den måten, også ";-)" Joda, men akkurat den synes jeg er lettere å tolke feil enn de som jeg har på mobilen f.eks. *kan godt tenkes at det bare er meg, men har hengt meg opp i at vi mangler en blunkesmiley som blunker men smiler mer * @Line, fine forslag! 1 Siter
Gjest Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Samboeren min sverger til gud om at blinkesmiley betyr flørting, han Den er jammen tvetydig den jæveln (smileyen, altså) Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Samboeren min sverger til gud om at blinkesmiley betyr flørting, han Den er jammen tvetydig den jæveln (smileyen, altså) Haha, jeg tenkte på det faktisk, mange bruker det jo til flørting ja.. Så da må vi ha en egen flørte-blunkesmiley også da Siter
bikkjene Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Hvor finner dere alle smily´ene? Siter
Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Hvor finner dere alle smily´ene? googler vink smiley, smiley, angry smiley osv Også velger vi størrelse, ikon og vips, masse masse gøyale Siter
Mardina Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Samboeren min sverger til gud om at blinkesmiley betyr flørting, han Den er jammen tvetydig den jæveln (smileyen, altså) Jeg bruker bare blunkesmiley til flørting jeg. Ikke så mye ellers. Sånn har jeg alltid vært Siter
Anette Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Finn en fin en så legger jeg inn jeg altså 1 Siter
Fillerya Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Hadde vi denne før? Edit: Den ble borte.. http://gunnreinert.files.wordpress.com/2011/03/lg_smileywink.jpg Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg likte flere av disse, http://www.clipartof.com/portfolio/beboy/wink , men de koster penger.. Vet noen om noen som ligner som ikke koster penger? Hm, denne kanskje? http://www.picstopin.com/74/winking-smileyjpg/http:%7C%7Cwww*cool-smileys*com%7Cimages%7CWinking-Smiley*jpg/ Siter
Gjest Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg bruker bare blunkesmiley til flørting jeg. Ikke så mye ellers. Sånn har jeg alltid vært Det er så rart så forskjellig man er! Herregud som vi har diskutert at blinkesmiley ikke betyr flørting, for meg kan det f.eks bety med "glimt i øyet", "tullete", "forsikrende" eller "ironisk" og ikke minst "overlegent" Siter
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Aaah, jeg synes blunkesmileyen er kjempenedlatende. Man hadde ikke fått snøret i bånn hvis man prøvde seg på flørtern med den på meg iallfall. 1 Siter
Guest bikkje1 Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg syns den ser skikkelig overlegen ut, jeg. Litt sånn "Jeg har rett, du tar feil". Siter
Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Nei, ikke slike store, jeg får fnatt av alt for store smilyes. Det tar jo all fokus fra teksten. Hater pille-seg-i-nesen-smilien! 5 Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley. Jeg har ikke tenkt at det var nedlatende med jeg, bare sånn *blunk-blunk* greie. Noen ganger flørt (sjeldent på hundesonen, må jeg innrømme ), noen ganger for å indikere fleip, noen ganger for å hinte om at det er tøys og en sjeldent gang i blant nedlatende ment. Men jeg skjønner ikke helt hvordan bytte av smiley skal forandre tolkningen da? Blunketegn er vel bunketegn, samme hva? Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Nei, ikke slike store, jeg får fnatt av alt for store smilyes. Det tar jo all fokus fra teksten. Hater pille-seg-i-nesten-smilien! jeg googlet, men fant bare sånne men finner du små som ligner på sånne som de store? Jeg synes ihvertfall ikke de var så "overlegne" som den vi har nå og ellers enig i det siste må jeg innrømme... Siter
Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 jeg googlet, men fant bare sånne men finner du små som ligner på sånne som de store? Jeg synes ihvertfall ikke de var så "overlegne" som den vi har nå og ellers enig i det siste må jeg innrømme... Neida Den var vel søt? 1 Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley. Jeg har ikke tenkt at det var nedlatende med jeg, bare sånn *blunk-blunk* greie. Noen ganger flørt (sjeldent på hundesonen, må jeg innrømme ), noen ganger for å indikere fleip, noen ganger for å hinte om at det er tøys og en sjeldent gang i blant nedlatende ment. Men jeg skjønner ikke helt hvordan bytte av smiley skal forandre tolkningen da? Blunketegn er vel bunketegn, samme hva? I mitt noe speiselle hodet er den som her her, mere nedlatende enn de jeg f.eks. Har på mobilen min finnes masse forskjellige blunketegn Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Neida Den var vel søt? Hurra, den var fin, og sånn blid-blunkesmiley @ fikse? Siter
Anette Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 men jeg kommer til å savne får kalle den noe annet Siter
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 men jeg kommer til å savne får kalle den noe annet Vi kan da ha begge deler 1 Siter
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley. Ja, det er det! Jeg legger skylda for all kranglinga her inne på blunkesmileyen. Tipper vi finner en blunkesmiley i hver eneste dramatråd som noen sinne har herjet på sonen. Like greit å legge den død med en gang. 1 Siter
Recommended Posts