HHC Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Noen som har et stor stålbur til salgs for en forholdsvis billig penge? Skal stå hjemme i en kjeller, så litt skavanker utseendemessig er ikke noe problem, men det bør være helt - skal brukes til en utbryterkonge Grenland og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Jeg har et stort sammenleggbart stålbur til salgs. Men er kanskje litt langt unna? Lillestrøm-omr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Ja! Bullmastiffstørrelse. Ordentlig stålbur, ikke sånt sort. Ser nok ikke så strøkent ut, for det står i garasjen til pappa. Mener det skal stå der, ihvertfall. Trenger du det fort? For jeg skal ikke til Sandefjord igjen nå før etter jul, men det går evt an å hente det der selv? Edit: Monica, gå og legg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Jeg har et sånn sort et. Skal til Porsgrunn på søndag, kunne isåfall tatt det med. Si ifra om du vil jeg skal måle det. edit; 60x90, H70. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Sandefjord for langt unna? En dør foran og en på langsiden, pakkes sammen og transporteres enkelt. Lengde: 92,5 cm Høyde: 65,5 cm Bredde: 57,5 cm 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Ja! Bullmastiffstørrelse. Ordentlig stålbur, ikke sånt sort. Ser nok ikke så strøkent ut, for det står i garasjen til pappa. Mener det skal stå der, ihvertfall. Trenger du det fort? For jeg skal ikke til Sandefjord igjen nå før etter jul, men det går evt an å hente det der selv? Edit: Monica, gå og legg deg. Hva legger du i stort? Er det litt boltreplass for Ace der? Skal faktisk til Sdfj i morgen Sandefjord for langt unna? En dør foran og en på langsiden, pakkes sammen og transporteres enkelt. Lengde: 92,5 cm Høyde: 65,5 cm Bredde: 57,5 cm 500 kr For lite Har kikket på 102 på førstemål og vil ikke ha noe mindre... Jeg har et sånn sort et. Skal til Porsgrunn på søndag, kunne isåfall tatt det med. Si ifra om du vil jeg skal måle det. edit; 60x90, H70. For lite det også Jeg har et stort sammenleggbart stålbur til salgs. Men er kanskje litt langt unna? Lillestrøm-omr. I utgangspunktet ikke intr, men pendler jo opp og ned med jevne mellomrom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Buret er 114x86. Så vet du det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Med forbehold om at buret til Monica faktisk går inn i bilen min, så kunne jeg sikkert tatt det med om det skulle være aktuelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 strips er også kjekt å bruke på utbryter kongers bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Buret er 114x86. Så vet du det hvertfall Hvilken pris ser du for deg? Med forbehold om at buret til Monica faktisk går inn i bilen min, så kunne jeg sikkert tatt det med om det skulle være aktuelt Åh, det var snilt. Men med tanke på at alt skal matche ene og andre veien (ikke jeg som skal ha det, mine foreldre) så er det kanskje greiest å kjøre innom selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Hvilken pris ser du for deg? Tja, det var det da... Det kostet litt som nytt, og virker litt mer solid enn de typisk europrisburene. Men 400 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Vel, det var stort og fint for Baghera? Har ikke noen nøyaktige mål, da. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 strips er også kjekt å bruke på utbryter kongers bur Han spiser strips, så litt usikker på hvorvidt det er kjekt (Ja, selv om tråden er klipt av) Vel, det var stort og fint for Baghera? Har ikke noen nøyaktige mål, da. :/ Hmm, er han tilfeldigvis hjemme i dag? Skal til Sdfj og klippe avkom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Tja, det var det da... Det kostet litt som nytt, og virker litt mer solid enn de typisk europrisburene. Men 400 kanskje? Veldig intr, men vil gjerne sjekke sdfj først pga avstanden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Veldig intr, men vil gjerne sjekke sdfj først pga avstanden Den er grei Bare å si ifra! Det ligger hjemme hos foreldrene mine i Fetsund, men jeg bor bare 10 min unna (par min unna Lillestrøm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Æsj! Sorry! Jeg var innom tråden her da jeg var på jobb, men da var det ingen nye svar, også glemte jeg det, og det har gått i ett, og jeg har ikke vært på nett igjen før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Han spiser strips, så litt usikker på hvorvidt det er kjekt (Ja, selv om tråden er klipt av) Hmm, er han tilfeldigvis hjemme i dag? Skal til Sdfj og klippe avkom ojsan, den har jeg ikke hørt før og heller ikke lurt å spise så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Æsj! Sorry! Jeg var innom tråden her da jeg var på jobb, men da var det ingen nye svar, også glemte jeg det, og det har gått i ett, og jeg har ikke vært på nett igjen før nå. Ingen fare, ikke sååå langt til den byen om det blir litt senere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Jeg er tilbake igjen første juledag, men drar ikke rett til Sandefjord, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Jeg er tilbake igjen første juledag, men drar ikke rett til Sandefjord, da. Si i fra når det passer du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts