Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Mars


Justisia
 Share

Recommended Posts

5 eller 6 Mars drar vi mest sannsynlig til London og blir til 9 eller 10.
Jeg har på den tiden 3 hunder. Har pass til 2 av dem, men ikke til den tredje, og jeg er der at jeg vurderer å droppe turen fremfor å sette en av dem på hundepensjonat.

Jeg er også slik at jeg ikke ønsker at den/de som skal passe hundene har dem løs, for jeg har stått med poden og skulle hente ene hunden og den var borte vekk. Det var lite koselig, for h*n som passet hunden hadde ingen anelse om hvor hun var. Og jeg merker de gangene jeg har vært vekke fra de to jeg har nå, så har jeg vært sånn smålig bekymret for at alt er i orden, selv om hun som da har passet hundene er en jeg stoler 100% på når det kommer til bikkjene mine. Men, er kanskje litt sånn hønemor når det kommer til hundepass ... :icon_redface:

Jeg har jo sett her på sonen at folk spør om pass til hundene sine, og vel, jeg tenkte jeg skulle lufte en forespørsel da, om hundepass til en av heelerene.

Bor i Særp, betaler selvsagt for pass en pris vi begge er fornøyd med.

Noen som kunne tenkt seg å kanskje passet en av dem? Noen som er like sær og rar når det kommer til å dra fra bikkjene sine som meg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det heeler?

Går den bra med andre hunder (tisper) og åssen er den med katt?

Bare lurer, assa. :whistle:

Katt har jeg ikke peiling på faktisk. Men hunder går veldig bra. Hannen kan være noe intens da, for lek er bare såååå moro, olg han kjenner ikke sin egen begrensning.

Det blir hannen - han du har hilst på, eller nye valpen, som ikke lenger vil være så veldig valp da (5 mnd)

Er heeler ja

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg skal på helgekurs den helga. I Rakkestad. :P

Kjersti som har Hund i Harmoni og er Lundqvist-instruktøren vår tar inn hunder til pass hjemme hos seg, sammen med sine to greie rottistisper. Kovu stortrives der.

Om det ikke går med noen andre kan jeg evt spørre Tollef pent om han vil ha en (må være veldig grei han evt tispe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for tidlig å si noe nå, men om du ikke skulle ha funnet noen før februarish kan du sende meg en PM. Er jo fra Sarp og er hjemme type en eller to ganger i løpet av et semester. Om jeg ikke har eksamen, jobb eller noe som holder meg tilbake kan det jo hende jeg kan snike meg hjem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok kjøre han til vestlandet, ja :Grin:

Da hadde jeg vel neppe fått han tilbake :P

Dessuten er dere sikkert over på østlandet på den tiden :Grin:

Æsj, jeg skal på helgekurs den helga. I Rakkestad. :P

Kjersti som har Hund i Harmoni og er Lundqvist-instruktøren vår tar inn hunder til pass hjemme hos seg, sammen med sine to greie rottistisper. Kovu stortrives der.

Om det ikke går med noen andre kan jeg evt spørre Tollef pent om han vil ha en (må være veldig grei han evt tispe).

Plassere han hos en hundeinstruktør og få han ferdig dressert tilbake :Grin:

Mio er jo supergrei han, bare at han er litt intens og har ikke helt lært seg å ta det med ro når det kommer til folk og fe. Eventuelt blir det lille nederlenderen, som da er 5 mnd. Faste hundepasseren passer nemlig bare 2, ikke 3 (skjønner den godt jeg altså), men kravet er at Jadis må være en av dem.

Alt for tidlig å si noe nå, men om du ikke skulle ha funnet noen før februarish kan du sende meg en PM. Er jo fra Sarp og er hjemme type en eller to ganger i løpet av et semester. Om jeg ikke har eksamen, jobb eller noe som holder meg tilbake kan det jo hende jeg kan snike meg hjem da.

:) Da skal jeg legge meg det på minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...