Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg har, men pga jeg er så ordentlig da jeg laget meg brukernavn, har jeg brukt navnet mitt Dette vil jeg ikke ha ute på forumet, så hvis dere ønsker å sende meg snapchat eller motta veldig kjedelige snapchat ifra meg, så send meg en pm Snap-me *lol* kan ikke snappe bilde inn her altså, det fikk veldog kort tid på snap også. Men det er det kjente puppe-pølse bilde til Siri Siter
Zitka Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Snap-me *lol* kan ikke snappe bilde inn her altså, det fikk veldog kort tid på snap også. Men det er det kjente puppe-pølse bilde til Siri Jeg har gjort det Siter
Siri Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 *lol* kan ikke snappe bilde inn her altså, det fikk veldog kort tid på snap også. Men det er det kjente puppe-pølse bilde til Siri Ble det snappet??? . For øvrig synes jeg dette høres himla slitsomt og masete ut, så nei, jeg har ikke tenkt å kaste meg på bølgen (jada - kall meg gjerne sur gammel tante - jeg ER det, for tenk ). Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Ble det snappet??? . For øvrig synes jeg dette høres himla slitsomt og masete ut, så nei, jeg har ikke tenkt å kaste meg på bølgen (jada - kall meg gjerne sur gammel tante - jeg ER det, for tenk ). Tenk all moroa du går glipp av fordi du er en SGT. Siter
Siri Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Tenk all moroa du går glipp av fordi du er en SGT. Det er min lott her i livet . Siter
Guest Christine Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 For noen herlige mennesker dere er Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg vet noe som dere ikke vet. A og B og alt det der. Siter
SFX Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Nå er det rett før jeg tusler over gata så @JeanetteH kan installere snapchat for meg på mobilen, for jeg skjønner pokker ikke åssen jeg skal få lastet det ned en gang. Det vil si, det skjer ingenting når jeg velger "Installer" hos Google Play... Siter
LinL Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Ooo, jeg og må være med jeg er linnhoi ! Vil ha masse morsomme snaps Siter
LilleZara Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hvem er kathrine.hana? Tør ikke sende snap til noen jeg ikke engang veit bittelitt hvem er Jeg aner ikke, men skulle til å spørre om det samme Personen fikk nettopp et bilde av pi :-P Det lurer jeg også på! Og jeg vet jo egentlig ikke hvem noen av dere fra hundesonen er, sånn i virkeligheten men jeg liker å vite hvem bruker det er her inne før jeg sender noe Sent from my iPhone using Tapatalk Hvem er kathrine.hana? Mange som lurer på dette, er ikke "registrert" i listen vår her heller.. Ok, da sletter jeg henne. Om det viser seg senere å være noen her på sonen, er det bare å legge meg til igjen, men foreløpig liker jeg ikke å ha ukjente på lista. Kan vi ikke spamme Kathrine.hana med mye rart til hun forteller oss hvem hun er? Tenker det må være utrooolig gøy å snike på et forum og legge til massevis av hundefolk som ikke aner hvem hun er. Blir litt creeped out av slike ting, selv om det er å forvente når man poster snapnavnet sitt offentlig Kathrine.hana - come out come out, wherever you are! Hvem kathrine.hana er. Bekeng? Hvem er det da? Vi må jo få vite når hun legger til oss Kathrine.hana er @LilleZara tror jeg? Nemi har rett! :Grin: Har ikke sjekka sonene i dag,å der fikk jeg igjen for det 2 Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Nemi har rett! :Grin: Har ikke sjekka sonene i dag,å der fikk jeg igjen for det Jeg er bare letta over at du ikke er en random creeper som sniker rundt på div forum og legger til randoms, jeg 4 Siter
Krilo Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Haha, da kan jeg legge deg til på snapp Nemi har rett! :Grin: Har ikke sjekka sonene i dag,å der fikk jeg igjen for det Siter
LilleZara Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg er bare letta over at du ikke er en random creeper som sniker rundt på div forum og legger til randoms, jeg Jeg prøvde å få byttet navn slik at folk kjente meg igjen,men det går ikke Har bare brukt snappen med samboeren min,så gadd ikke finne på noe kallenavn,å brukte bare hele navnet mitt,men angrer litt på det nå 1 Siter
LinL Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Kjempelurt å avdøde hele sonen dagen før julebord. Hihi. Neida, jeg skal styre meg i morgen kveld, færrest mulig fylleSnaps! Siter
Tommy Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Kjempelurt å avdøde hele sonen dagen før julebord. Hihi. Neida, jeg skal styre meg i morgen kveld, færrest mulig fylleSnaps! FLEST MULIG SNAPS! Og du bør være full. Forventer ingenting annet fra en Finnmarking! 3 Siter
LinL Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 FLEST MULIG SNAPS! Og du bør være full. Forventer ingenting annet fra en Finnmarking! Haha, skal ikke se bort fra det ... Og, det skulle stå ADDE! Ikke avdøde... Autocorrect er teit 1 Siter
Krilo Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Haha, skal ikke se bort fra det ... Og, det skulle stå ADDE! Ikke avdøde... Autocorrect er teit Haha, begynte å lure litt på hvorfan bilder du skulle sende diden du skulle avdøde oss 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Nå er det rett før jeg tusler over gata så @JeanetteH kan installere snapchat for meg på mobilen, for jeg skjønner pokker ikke åssen jeg skal få lastet det ned en gang. Det vil si, det skjer ingenting når jeg velger "Installer" hos Google Play... øøøøø Google? Play? Iphone nerd her Siter
LinL Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Haha, begynte å lure litt på hvorfan bilder du skulle sende diden du skulle avdøde oss Det må isåfall bli bilder fra søndag... Dagen derpå er så ***** digg ! Siter
SFX Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 øøøøø Google? Play? Iphone nerd her Mens jeg har SEXphone... Sony Ericsson Xperia, that is. Æsj, nå kom jeg på at jeg hadde veldig lyst på iPhone etter å ha lekt med nevøens iPod han fikk til bursdag i sommer... Men en ønsker seg ikke så uvettige ting 11 dager før jul, når det er viktigere ting på ønskelista og jeg har en mobil som fungerer til det mobiler skal fungere til, i hvert fall når jeg har dekning uten forstyrrelser fra Gardermoen i stua... Siter
Poter Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 *klipp* Tror ikke jeg har deg på lista mi? Må jo spamme deg med Eine-bilder :D Ellers synes jeg det er så koselig å få snapper fra dere med små innblikk i livene deres 1 Siter
Zitka Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Mens jeg har SEXphone... Sony Ericsson Xperia, that is. Æsj, nå kom jeg på at jeg hadde veldig lyst på iPhone etter å ha lekt med nevøens iPod han fikk til bursdag i sommer... Men en ønsker seg ikke så uvettige ting 11 dager før jul, når det er viktigere ting på ønskelista og jeg har en mobil som fungerer til det mobiler skal fungere til, i hvert fall når jeg har dekning uten forstyrrelser fra Gardermoen i stua... https://support.google.com/googleplay/answer/113409?hl=no Siter
SFX Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 https://support.google.com/googleplay/answer/113409?hl=noTakk for lenke.Jeg får ikke koblet "enheten" min til G+ kontoen min, og jeg finner ikke google play store-ikonet på enheten min for å laste ned noe. Siter
Kaja Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jankii spammer med hundre like snaps:p bug much @Jankaa ? 1 Siter
Zitka Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Takk for lenke. Jeg får ikke koblet "enheten" min til G+ kontoen min, og jeg finner ikke google play store-ikonet på enheten min for å laste ned noe. prøv å last ned ved hjelp av pcn da? Siter
Recommended Posts