Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Sham - Sham86

Michellus - Michellus

Cattn - Cattncat

Strøssel - Stroessel

Ane - Anemoren90

Wachita - Wachita

Lola Pagola - lolapagola

Tinkie - Tinschkie

Yodel - yodeloo

Nemi - niiinav

Puddellover - Crixzo

Kaja - Kzsh

Susselussa - susanneim

roxie88 - clashytrashy

Whoopsis - Ertesuppe

Christine - gaffel92

Bananen - paneane

AnetteH - Anettebuind

maysofie - maysofie

Annegru - Anneul

førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i)

Maria - maridu

Lica - treene

Krilo - Krileo

laikamor - laikamor

Raksha - Lunilupin

ElleBelle - Bjerkeisk

Emilie - emilick

Synnøve - Synnikken

Tavi- emblissify

MaritaS - Snurrehaler

Ozzy - Ponzzy

Ingvild- inbost

Nirm - mekol

Aya - ingvildhajum

PsychoLynx - Psycholynx

Martine - Martihskj

TommyAK - mementommy

SiriEveline - sirieveline

SandyEyeCandy - SandyEyeCandy

SoppenCamilla - soppencamilla

Malinka - merekst

JeanetteH - kelpietalli

Khela - kjaabekk

Frida og fuglehundene - vikingenfrida

Poter - Loneogeine

Lill - flyflax

ida - Skautroll

soelvd - soelvd

Jankaa - jankii

• Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT!

Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da!

Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen!

Posted Images

Skrevet

Og hang on - kjøper og selger? Unnskyld meg, men jeg tror ikke at snaps kan regnes som myntenhet :lol:

Det er en transaksjon av en verdi (bilde), hvor en aktør (A) tilbyr en annen aktør (B) en verdiutveksling.

Dersom A får verdi av B, men ikke gjengir tjenesten vil det bli sanksjoner. Forbrukerombudet i saker som omhandler varehandel. I en setting som vi forsåvidt kan betrakte som kommunikasjon (bilde et medie), vil sanksjonene ofte være svekket tillit gjennom kommunikative handlinger. Dessuten er det mulig for omdømme å bli svekket dersom aktør B forteller dette videre word-by-mouth. Dette kommer ikke aktør A til gode, da tillit er en grunnpilar for videre påvirkningsmulighet og/eller samarbeid. Omdømme er også essensielt for aktør A, da han kan tenke seg puppebilder i fremtiden og vil bli ansett som en ledende aktør innenfor dette feltet.

Dersom aktør A ikke mottar en verdi av aktør B, men blir forventet å gi fra seg verdien, utvikler det seg flere fallgruver. Gjennom narkotikasalgsmetoden kan aktør A få noe igjen for strevet ved å få aktør B hektet på verdien (moobs). I dette scenarioet er det slik at aktør A ikke har interesse av å få noen hektet på verdien da verdien i seg selv ikke er spesielt etterspørselsskapende, og fordi aktør A kun ønsker få transaksjoner da verdien synker betraktelig ettersom de flyttes frem og tilbake. Andre muligheter er selvsagt et kontant nei-svar, slik at aktør B enten får mer lyst (og dermed gir verdier) eller ikke gidder mer. Dette gir dårlig avkastning (færre bilder), men omdømme blir ikke svekket da aktør B aldri innser hvor lite verdien til aktør A er verdt i forhold til sine verdier. Muligheten for å gjøre verdien nysgjerrighetsskapende (og dermed etterspørselsskapende) er heller ikke reell her, da moobs sjeldent er noe som vil bli sett av andre grunner enn "fo' da lulz"

• Like 1
Skrevet

Det er en transaksjon av en verdi (bilde), hvor en aktør (A) tilbyr en annen aktør (B) en verdiutveksling.

Dersom A får verdi av B, men ikke gjengir tjenesten vil det bli sanksjoner. Forbrukerombudet i saker som omhandler varehandel. I en setting som vi forsåvidt kan betrakte som kommunikasjon (bilde et medie), vil sanksjonene ofte være svekket tillit gjennom kommunikative handlinger. Dessuten er det mulig for omdømme å bli svekket dersom aktør B forteller dette videre word-by-mouth. Dette kommer ikke aktør A til gode, da tillit er en grunnpilar for videre påvirkningsmulighet og/eller samarbeid. Omdømme er også essensielt for aktør A, da han kan tenke seg puppebilder i fremtiden og vil bli ansett som en ledende aktør innenfor dette feltet.

Dersom aktør A ikke mottar en verdi av aktør B, men blir forventet å gi fra seg verdien, utvikler det seg flere fallgruver. Gjennom narkotikasalgsmetoden kan aktør A få noe igjen for strevet ved å få aktør B hektet på verdien (moobs). I dette scenarioet er det slik at aktør A ikke har interesse av å få noen hektet på verdien da verdien i seg selv ikke er spesielt etterspørselsskapende, og fordi aktør A kun ønsker få transaksjoner da verdien synker betraktelig ettersom de flyttes frem og tilbake. Andre muligheter er selvsagt et kontant nei-svar, slik at aktør B enten får mer lyst (og dermed gir verdier) eller ikke gidder mer. Dette gir dårlig avkastning (færre bilder), men omdømme blir ikke svekket da aktør B aldri innser hvor lite verdien til aktør A er verdt i forhold til sine verdier. Muligheten for å gjøre verdien nysgjerrighetsskapende (og dermed etterspørselsskapende) er heller ikke reell her, da moobs sjeldent er noe som vil bli sett av andre grunner enn "fo' da lulz"

:lol: :lol: :lol::heart: Hva i all verden studerer du?! :lol: :lol: :lol:

Skrevet

Så koselig med soniser på snap :) Har ikke fått lagt til alle, om noen føler seg kallet så bare legg meg til, er ikke alle nickene som er like enkle å huske :P

Skrevet

Så koselig med soniser på snap :) Har ikke fått lagt til alle, om noen føler seg kallet så bare legg meg til, er ikke alle nickene som er like enkle å huske :P

Koselig med enda en kortis på snap :D

Skrevet

Astrologi.

Gjør du? Det er så kult! En på jobben som driver på å leser i tarotkort. Er så kult hva hun kan se bare med å vite fødselsdato og klokkeslett! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg har syntes så synd i vennene mine som ikke er hundeinteressert som blir terrorisert av hundesnaps, nå trenger de ikke lide lengre! :lol:

Kjekt med et uvanlig navn, kan brukes overalt :D

• Like 2
Skrevet

Sham - Sham86

Michellus - Michellus

Cattn - Cattncat

Strøssel - Stroessel

Ane - Anemoren90

Wachita - Wachita

Lola Pagola - lolapagola

Tinkie - Tinschkie

Yodel - yodeloo

Nemi - niiinav

Puddellover - Crixzo

Kaja - Kzsh

Susselussa - susanneim

roxie88 - clashytrashy

Whoopsis - Ertesuppe

Christine - gaffel92

Bananen - paneane

AnetteH - Anettebuind

maysofie - maysofie

Annegru - Anneul

førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i)

Maria - maridu

Lica - treene

Krilo - krileo

laikamor - laikamor

Raksha - Lunilupin

ElleBelle - Bjerkeisk

Emilie - emilick

Synnøve - Synnikken

Tavi- emblissify

MaritaS - Snurrehaler

Ozzy - Ponzzy

Ingvild- inbost

Nirm - mekol

Aya - ingvildhajum

PsychoLynx - Psycholynx

Martine - Martihskj

TommyAK - mementommy

SiriEveline - sirieveline

SandyEyeCandy - SandyEyeCandy

SoppenCamilla - soppencamilla

Malinka - merekst

JeanetteH - kelpietalli

Khela - kjaabekk

Frida og fuglehundene - vikingenfrida

Poter - Loneogeine

Lill - flyflax

ida - Skautroll

soelvd - soelvd

Jankaa - jankii

Måtte endre, var liten k og ikke stor K i nicket mitt :aww:

Skrevet

Hvis noen vil ha et sjenert fremmedmennske så er det bare å legge til maysofie, jeg tørr ikke legge til folk først :flowers:

Det må du, hvis du vil ha meg på lista di, for jeg får ikke til :)

Skrevet

Forresten, går det an å sende til hele lista, eller må du fysisk trykke på hvert eneste navn? Lista mi ble plutselig så lang :lol:

• Like 1
Skrevet

Jeg må begrense meg så jeg ikke spammer dere ned med teite bilder og filmklipp! :P

Neida, det må du ikke. Det tar 10 sekunder, så vi skal nok holde ut :)

• Like 1
Skrevet

Leste gjennom listen med hvem som har hvilket nick, og ble litt sånn, aha, det er den og den som er bak det nicket jeg har sendt snap til i dag :lol: så nå har jeg endret navn på de forskjellige til hundesonennavnene :)

• Like 3
Skrevet

Jeg må begrense meg så jeg ikke spammer dere ned med teite bilder og filmklipp! :P

Det er jo sånn som er gøy! :) Her blir det nok uendelig med hundetryner, endelig noen jeg kan spamme med hundebilder. :lol:

• Like 1