Lemen Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Jeg leter etter høne! Dvs den frosne, ribbet og døde varianten. Foreløpig har jeg sjekket min lokale Prix, Coop og Ica og ingen hadde inne og ingen ville bestille for de visste ikke om det fantes mer? Så leter jeg etter noe som ikke finnes kanskje, eller er det håp? Noen som vet hvem som forhandler høne og hvor jeg kan finne det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Jeg leter etter høne! Dvs den frosne, ribbet og døde varianten. Foreløpig har jeg sjekket min lokale Prix, Coop og Ica og ingen hadde inne og ingen ville bestille for de visste ikke om det fantes mer? Så leter jeg etter noe som ikke finnes kanskje, eller er det håp? Noen som vet hvem som forhandler høne og hvor jeg kan finne det? Sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Vet de har det på Rema 1000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Vår Rema 1000 har også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Kiwi har også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Coop hos oss har. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Sverige Vet de har det på Rema 1000. Vår Rema 1000 har også Kiwi har også :-) Coop hos oss har. Sent from my iPhone using Tapatalk I alle dager! Finnes det høne overalt bortsett fra de butikkene jeg handler i! Sverige blir litt langt, men jeg skal skrive det bak øret til neste harrytur, men Rema og Kiwi har jeg jo faktisk i nærheten så da sjekker jeg de først. Coop i mitt distrikt har tydeligvis høneboikott. Tusen takk for hjelp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Har aldri hatt problemer med å få tak i høne. "Alle" har det her Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Har aldri hatt problemer med å få tak i høne. "Alle" har det her Sent from my iPhone using Tapatalk Hahaha hadde det vært en mann som hadde skrevet denne hadde jeg dødd litt inni meg (dårlig humor alarm!) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Har aldri hatt problemer med å få tak i høne.Skulle ønske jeg kunne skryte av det samme... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts