Gå til innhold
Hundesonen.no

Mellomstor tispe søker nytt hjem


soelvd
 Share

Recommended Posts

Åååh, mine foreldre insisterer på at de ikke skal ha ny hund før en av de går av med pensjon, men da jeg viste pappa bildene av hun tror jeg han var på nippet til å sette seg i bilen for å kjøre til Stord :D Kjempesøt, håper hun får et godt hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, mine foreldre insisterer på at de ikke skal ha ny hund før en av de går av med pensjon, men da jeg viste pappa bildene av hun tror jeg han var på nippet til å sette seg i bilen for å kjøre til Stord :D Kjempesøt, håper hun får et godt hjem!

Hvor bor de? :)

Duuu? Når ble Hordaland til Nord-Norge? :whistle:

Og når ble det lurt å lage tittelen på en gruppe så lang at den ikke synes på mobil? *Skylde på gruppa* :lol: Dessuten var det en admin som godkjente annonsen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kunbe hun passet her tror du?

Nå blander jeg meg sikkert litt for mye her, beklager på forhånd, og det er 100% velment, men jeg tenker liksom at burde ikke dere heller finne dere en hund uten issues denne gangen? Så dere endelig får det hundeholdet dere ønsker dere, istedenfor et nytt "prosjekt" som i verste fall ender i en ny skuffelse for alle parter? :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blander jeg meg sikkert litt for mye her, beklager på forhånd, og det er 100% velment, men jeg tenker liksom at burde ikke dere heller finne dere en hund uten issues denne gangen? Så dere endelig får det hundeholdet dere ønsker dere, istedenfor et nytt "prosjekt" som i verste fall ender i en ny skuffelse for alle parter? :)

Jo du har egentlig helt rett :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk aldri med meg denne diskusjonen. Tipsy flyttet til et veterinærpar i Oslo denne uken. De er veldig fornøyde foreløpig, så satser på at hun blir der :) Takk til alle som har engasjert seg og delt på facebook, det var til slutt jungeltelegrafen og ikke finn-annonsen som gjorde nytten :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...