Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...

Recommended Posts

Skrevet

Ååååå :wub: Når hun kommer opp i senga om morgenen, kjempetrøtt men glad, og bare skal kose og åler seg inntil :wub:

Ja nemlig, det er sååå koselig!! :wub:

Fineste starten på morgenen det :wub:

• Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Den kan snart fly!!!!

Posted Images

Skrevet

Herreli så skjønn ho er. Skjønner godt du er forelsket :wub:

Jeg drømte om dere i natt, og beklager å si det- men hun har en genfeil så hun blir etter hvert sjokoladebrun. :innocent: Ellers så kan jeg fortelle at oppdretter til din neste hund, er Peter Jackson :innocent: Jepp du får snart en til, rase var eh litt ubestemmelig- men fin da :D

Ellers kos dere videre, det er så gøy å lese hvordan dere har det. :)

• Like 1
Skrevet

Aller beste forelskelsen som finnes,og kanskje en av de smarteste :D

Det ER det :D

Herreli så skjønn ho er. Skjønner godt du er forelsket :wub:

Jeg drømte om dere i natt, og beklager å si det- men hun har en genfeil så hun blir etter hvert sjokoladebrun. :innocent: Ellers så kan jeg fortelle at oppdretter til din neste hund, er Peter Jackson :innocent: Jepp du får snart en til, rase var eh litt ubestemmelig- men fin da :D

Ellers kos dere videre, det er så gøy å lese hvordan dere har det. :)

OMG :lol: :lol: Nå kjenner jeg at jeg er kjempespent på min neste hund :lol:

Herlige snuppa! Hvor gammel er hun blitt nå?

Og Siri, nytt kamera betyr SPAMMING av bilder ;)

Hun ble 3 måneder den 1. mars (man går over til å telle mnd når de tipper 3, sant? Og ikke uker?).

Jeg har jo plaget mine facebookvenner med massivt spam vøtt - men kunne sikkert blitt flinkere til å legge ut litt her også :D. Men nå blir det bare helgefotos siden jeg begynte å jobbe igjen denne uka. Kjenner at jeg godt kunne hatt fri lenger ja :).

Men sånn for å si litt mer om unge frøken Fryd, da :).

Hun har helt klart fått mer kontroll på blærefunksjon og sånt nå, og det er mange dager siden jeg tørket tiss på gulvet nå faktisk - når jeg tenker meg om :). Jeg har selvsagt gått ut med henne ofte, men nå merker jeg at det går lenger og lenger mellom hver gang hun trenger å ut. DET er deilig :).

Hun er veldig oppmerksom på meg, men har begynt å få litt selektiv hørsel når vi er ute for en liten luftetur. Ting begynner å dukke opp under snøen og det er selvsagt myyyyye kulere enn hun kjerringa som står på trappa og roper *host*.

Hun går pent i bånd, enn så lenge, men vil svært gjerne gå ved siden av sin store helt, onkel Willy, når vi går tur sammen med ham. Jeg ser for meg at dette kan bli "morsomt" når hun blir større og drar på mer... Mulig vi burde trene på å gå pent OGSÅ når Willy er med?

• Like 2
Skrevet

Er så glad for jeg får sett lille mini-wookien på fb, for hun er jo helt til å spise opp! Og drikker hun fortsatt vann av glass eller er hun blitt så stor at hun har gått over til kaffe? :P Men knallsøt er hun, med det fiiineste stripper navnet evver (men NB! Hun kan jo være oppkallt etter Jasmin i Disneys Aladdin tegnefilm.. bare litt mer strippersk i stavingen liksom..)

Skrevet

Er så glad for jeg får sett lille mini-wookien på fb, for hun er jo helt til å spise opp! Og drikker hun fortsatt vann av glass eller er hun blitt så stor at hun har gått over til kaffe? :P Men knallsøt er hun, med det fiiineste stripper navnet evver (men NB! Hun kan jo være oppkallt etter Jasmin i Disneys Aladdin tegnefilm.. bare litt mer strippersk i stavingen liksom..)

Yasmine har ikke helt skjønt konseptet IKKE GÅ PÅ BORDET, ennå, så vannglass er ganske utsatt, det samme med alle kopper på bordet, i grunnen, og også maten min når jeg spiser. Da har jeg i grunnen to snuter - en på hver siden - sånn ca 10 cm fra matfatet mitt :aww:.

For øvrig legger jeg all skyld på oppdretter og hannhundeier når det gjelder navnet hennes :D. Det er alltid hannhunden som har skylda, sant (og da eieren)? Eller oppdretter? Så de to sammen? Hva kunne man forvente liksom? :D

• Like 1
Skrevet

Og du har sikkert gjort mange forsøk på å si fra at bordet er forbudt område. :teehe::ustol:

Selvfølgelig :aww:. Vi har bare litt tungt for det - alle tre :whistle:

• Like 4
Skrevet

Endelig en dag med litt sol og godt vær :). Yasmine fikk seg et bad i anledning kvinnedagen, så var det å dra fram kameraet :).

1780158_822174354476442_1564718204_o.jpg

1966265_822172921143252_1869411255_o.jpg

1901866_822172677809943_231434296_n.jpg

10014306_822173067809904_1615049708_o.jp

• Like 10
Skrevet

Så fluffy pels da :wub:

Og gjett om den er god å sniffe på - og kose med :D. Denne saken kan man jo faktisk kose litt med også uten å risikere liv og helse pga skarpe valpetenner :lol:. Ja, nesten da *tenke tilbake på noen rifter med blod ved øyet og i nesa og haka*

Hei! Ørene begynner passe jo!

Tror den der blir ganske pen jeg :D

Hhahaha, de ørene lever litt sitt eget liv fortsatt, men de er kanskje ikke så markant digre lengre *ler*.

Og ja - jeg har en liten mistanke om at hun kan bli riktig vakker etterhvert :D.

Skikkelige flotte bilder! Skulle ønske jeg fikk Mynte til å stå rolig ett sekund til å ta slike bilder :P

Flotte hunder!

Takker takker :). Jeg bør kanskje ikke fortelle om alle de bildene jeg tok der hun IKKE stod stille *ler*. Du kan vel si det sånn at hun var ute av fokus rett etter at bildene ble tatt - hver gang :D.

• 4 weeks later...
Skrevet

På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder :). Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også :lol:. Hun er velbygd og lovende - enn så lenge :).

1980509_839200119440532_1529486100_o.jpg

1601537_839200126107198_932204390_n.jpg

En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil :). Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt :).

Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm :lol:. Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: :lol:

Jeg digger henne, rett og slett :D.

• Like 9
Skrevet

Hun ser kjempelekker ut! Så harmonisk og velbygd. :) Herlig!

Ja, jeg må innrømme at jeg liker det jeg ser altså :).

Og bare som en liten kuriositet - her er et bilde av min tispe Lotta (Torilsin Lois Lane) fra da hun var 7 mnd og ble 3. BIS på valpeshow:

Lotta-valp.jpg

Yasmine har vel nesten like mye pels nå som det Lotta hadde som 3 mnd eldre valp :lol: :lol:

• Like 2
Skrevet

Begynner å bli Briard nå ja, ikke bare Riesenwannabe. Hun er nydelig :wub: Blir veldig spennende å følge den der altså!

• Like 1
Skrevet

På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder :). Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også :lol:. Hun er velbygd og lovende - enn så lenge :).

1980509_839200119440532_1529486100_o.jpg

1601537_839200126107198_932204390_n.jpg

En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil :). Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt :).

Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm :lol:. Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: :lol:

Jeg digger henne, rett og slett :D.

Den beskrivelsen kunne passet Lykke også! :lol:

Vakker liten frøken! :wub: Hun skal vel tilfeldigvis ikke på AGN sitt valpeshow i mai?

Skrevet

Den beskrivelsen kunne passet Lykke også! :lol:

Vakker liten frøken! :wub: Hun skal vel tilfeldigvis ikke på AGN sitt valpeshow i mai?

:lol:

Hun er visst tilfeldigvis meldt på til AGN sitt valpeshow i mai, ja :D.

• Like 3
Skrevet

Hun er så vakker at jeg nesten tenker at sambo kan få Briard-ønsket sitt oppfylt når vi vinner i lotto, kjøper småbruk og jobber redusert.

Hun ser så harmonisk ut i kroppen og har et nydelig utrykk :wub: