Paranomia Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Skrevet 1. Desember 2013 En dag hvor jeg har fått gjort forholdsvis mye og formen har vært grei (for en gangs skyld). 00.00: Skyper med venninne og ler meg halvt ihjel. Spiser sunn kveldsmat- Pluto passer på. 01.30, Pluto smisker. Står opp noe seint da jeg lå våken frem til kl 0700 med 3åringen som ikke ville sove mer etter kl 0400... Så dette var kl 13.40 ca. Rydde ut og inn av oppvaskmaskinen. 1400: Drikke kakao av verdens kuleste kopp. 14.50: Ser på fiskene og sneglene. 15.40: Sminke meg klar til middag. 16.50: Lage gèle og cookies. 17.00-20.00 var vi på middag hos svigers, passet seg ikke å ta bilder da. 20.30: Ser på verdens nydeligste pus som har stjålet plassen min. 21.00: Hils på Sid! 21.30: Mystra og co har fått seg rent "bur". Hun har ligget sammen med rødbeter, derav flekkene. 22.00: Gunnar har fått rent bur og feirer med å bade i chinchillasand. 22.30: Kjapz har også fått rent bur. 23.30: Slapper av etter å ha møkka hos alle dyra, godsliten! Her er Amiga (t.v) og Lano. Amiga vasker Lano, som vanlig. Verdens nydeligste puser. 00.00: Hopper i dusjen. Sikkert lite innholdsrik for andre, men når jeg vanligvis sliter med å orke å dusje og mate dyra så har jeg gjort MASSE i forhold til vanlig. Og jeg har tilogmed energi til overs! :Grin: 6 Siter
Wachita Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Det ser så herlig ut å være hos dere! Skjønner veldig godt det med å få gjort noe så enkelt som å dusja etc kan bli tungt, sliter med det samme! Jeg og våknet sent i dag (klokken 4) og vært hos svigers i dag, og kosa med kattene mine Ha e fortsatt fin kveld Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Guriland, jeg er imponert over at hunden din klarer å slappe av med så mye gnagere i hus! Og hva ER Mystra for noe...? Siter
Raya Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Glossybox Det hadde jeg tenkt å kommentere også! Fiine dyra skal ikke se bort ifra at det kommer noen flere marsvinspørsmål etterhvert Siter
Paranomia Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 De fleste gnagerene er i uthuset, vi har bare et hamster inne, da Pluto har støvallergi er det ikke aktuelt å ha x-antall marsvin og hamstere inne. Men da vi hadde marsvina inne, hamsterene inne og frittgående kaniner inne så brydde de seg ikke. Vanesak. De glossybox-boksene kan jo brukes til alt Mystra og co er nakenmarsvin, verdens kuleste og herligste skapninger. Siter
Ozzy Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Nakenmarsvin! De er så kule de! Siter
Aslan Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Syns det virka som en supereffektiv søndag jeg! Takk for innblikket i en fin og dyrerik dag Siter
Paranomia Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Nakenmarsvin er dritkule, ja. Må bare få tak i en hann jeg nå (som er brukanes til avl såklart) så kan det hende det blir et kull til. 2 av 3 i forrige kull døde desverre :/ (Hun som fikk det kullet skal såklart ikke få et kull til, for de som måtte lure på det.) Og ja, Pluto er nydelig. Siter
Recommended Posts