Mirai Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Er ute etter tips til gode animasjonsfilmer, type filmer jeg liker å se på er f. eks: - Legend of the Guardians (eeeelsk <3) - Coraline - Brave - Epic - Rise of the Guardians Kan gjerne være barnefilm, de fleste er jo egentlig det, men ikke FOR skrikete og barnslig helst . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Jeg så "Over the hedge" igjen her om dagen. Synes den er så søt Og morsom, ikke minst! Ellers er "Nemo" helt fantastisk, og om du liker hest kan kanskje "Spirit – the stallion of Cimmarron" også falle i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Balto! Siden du nevnte barnefilm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 RIO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Team america world police og Terkel i knipe er bra. Istid og Madagaskar kan sees om og om igjen syns jeg Creature Comforts er søte snutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Har sett alt som står over her, men takk for gode forslag! Likte mange av dem! Holder på å skaffe meg "Rive-Rolf" og "The Croods" nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Leste overskriften og skulle anbefale epic Og så skal jeg se frozen på kino Har ikke sett, men har lyst til å se rango. Kung fu panda, paranorman, frankenweenie, istid, corpse bride, polarekspressen, prinsen av egypt, up, cloudy with a chance of meatballs....... Teller vel ikke som animasjon, men gammel tegnefilm fra 80-tallet: the secret of NIHM. En av mine yndlingsfilmer fra barndommen! (hm leser om den nå og står at det er animasjon!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Spirited away (ikke veldig morsom, men syns den er bra, så må anbefale den likevel) Av mer vanlige, morsomme animasjonsfilmer, så liker jeg godt disse:UP (fineste begynnelsen )The Emperor's New Groove ( )Monsters IncThe IncrediblesKung-fu pandaRottatouilleHow to train your dragonWall-ETangledThe Iron GiantMulan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Mary & Max, Ronal Barbaren (fra samma folka som lagde Terkel i knipe), Saving Santa, Arhur Christmas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Har du sett noen av filmene til Ghibli f.eks? Spiritited Away, Princess Mononoke, Secret world of Arrietty. Eventuelt noen av filmene til Makoto Shinkai - 5 Centimeters per Second, Garden of Words, Childern who chase lost voices. Alle disse er ganske voksne i tema osv, og helt nydelige å se på. Ellers har du jo TinTin Horton hears a Who Beowulf (ikke så morsom akkurat men ) Up Planet 51 Wreckit Ralph Coraline Alpha and Omega How to train your dragon Tangled Bolt 9 (litt deprissiv, men annerledes) Despicable Me (digger de) Monsters University Aliens VS Monsters Walle Toy Story 3 Polarexpress (passer jo fint nå ) Cloudy with a chance of Meatballs Hotel Transylvania (nei jeg ser ikke mye animasjon.. I det hele tatt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Liker mange av de gamle disney filmene(90 tallet). Mulan, atlantis, løvenes konge, pocahontas, to gode venner blant andre, også en del gode på tidlig 2000. Finner liste på wikipedia e.l. Er jo barnefilmer, men det er mye bra humor inni der, noe også for voksne og fine er de jo også. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Walt_Disney_Pictures_films Flukten fra hønsegården er jo hysterisk morsom da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 G-Gjengen og to gode venner 1 og 2, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Animasjonsfilmer er for barn i alle aldre. How to train your dragon (MÅ sees med original tale, siden Rybak har den norske...) Shrek Et kongerike for en lama Happy Feet Antz Shark Tale Finding Nemo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 The Emperor's New Groove! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Gnomeo and Juliet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts